  • Data: 2014-05-02 15:33:36
    Temat: Re: Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > A weź Ty spreparuj sobie bootowalnego pendrive'a z jakimś Kubuntu, uruchom
    > toto właśnie w wersji live, odpal ów film z netu i sprawdź, co się wyprawia.

    Wiesz co, chyba przełączylem tryp pracy na "performance" z "balanced" przed
    ostatnimi pomiarami bo jak wróciłem do "balanced" to procesor jest jednak
    teraz ok. 10 C chłodniejszy niż przed czyszczeniem. Co ciekawe jest te same
    10C różnicy gdy nic nie robi w Windows i 10C różnicy gdy gra film z netu...

    No nic, poprawa jest. Trzeba będzie obserwować czy będą znowu jakieś BSOD.