  • 11. Data: 2011-03-18 22:36:23
    Temat: Re: Program do monitorowania CPU Intela
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 18.03.2011 22:50, Pszemol pisze:
    > Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!

    Ale *czym* chcesz monitorować ten sprzęt?

    Jeżeli innym sprzętem, to jest właściwa grupa.

    Jeżeli *oprogramowaniem*, to NTG.

    A w temacie masz "program".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 12. Data: 2011-03-19 02:58:12
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 07:29:35 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Na płycie ECS 945GZT-M mam Intela Core 2 Duo E4500
    > popędzającego Windows 7 i pracującego coś zbyt powoli...
    >
    > Chciałbym sprawdzić czy procek się nie przegrzewa przypadkiem.
    >
    > Jaki polecilibyście software do monitorowania temperatury
    > i spowalniania zegara CPU pod wpływem ewentualnego przegrzania?

    Używasz Windows (a tak przynajomniej można wnioskować z nagłówków posta),
    więc pytałbym raczej na grupach poświęconych Windows. :)

    Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

    [ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong ]
    [ Profession. The Wrong Species. ("House M.D. 4x07 Ugly") ]

  • 13. Data: 2011-03-19 03:08:12
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 23:36:23 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > Ale *czym* chcesz monitorować ten sprzęt?
    >
    > Jeżeli innym sprzętem, to jest właściwa grupa.
    >
    > Jeżeli *oprogramowaniem*, to NTG.
    >
    > A w temacie masz "program".

    Się naraziłem. Panowie / Panie / Animko - wybaczycie? :D

    [ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego ]
    [ (pl.pregierz) ]

  • 14. Data: 2011-03-19 14:42:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    fo...

    > Używasz Windows (a tak przynajomniej można wnioskować z nagłówków posta),
    > więc pytałbym raczej na grupach poświęconych Windows. :)

    Używam też roweru, więc mam pytać na grupie pl.rec.rowery?
    Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

    Pytam tam, gdzie są ludzie którzy zajmują się sprzętem.
    Jestem w 100% przekonany że pytanie padło na właściwej grupie
    i przestańcie już mnie odsyłać na inne grupy bo to niepoważne...
    Nie możecie być aż tak niemądrzy, nie wierzę w to!

    > Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

    No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.

  • 15. Data: 2011-03-19 14:43:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:im0m8u$hnm$1@inews.gazeta.pl...

    > Jasne. Ktoś da się na tę sofistykę nabrać i udzieli odpowiedzi, więc
    > następny zapyta się o WinAmpa (tłumacząc, że to wszak program do obsługi
    > SPRZĘTU, a konkretnie kart audio), a trzeci zapyta się o formatowanie
    > tabelek w Wordzie, już niczego nie tłumacząc, bo zobaczy, że tu się o
    > oprogramowaniu pisze.
    > Idź robić bajzel gdzie indziej.

    Myślałem że jesteś ciut mądrzejszy. Zawiodłeś mnie.

    > Niby, że chcesz do monitorowania użyć programu pod DOS?
    > Bo pod Linucha już ci podano.

    Z TEMATYKĄ systemu operacyjnego nie ma nic wspólnego.
    Tematem wątku jest monitorowanie SPRZĘTU.

  • 16. Data: 2011-03-19 14:44:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

    > Ale *czym* chcesz monitorować ten sprzęt?
    >
    > Jeżeli innym sprzętem, to jest właściwa grupa.
    >
    > Jeżeli *oprogramowaniem*, to NTG.
    >
    > A w temacie masz "program".

    Tematem wątku jest monitorowanie sprzęt i do tego jest ta grupa.
    Nie rozumiesz? Trudno. Jakoś to przeżyję.

  • 17. Data: 2011-03-19 14:46:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    o...

    > Się naraziłem. Panowie / Panie / Animko - wybaczycie? :D

    To jest jakiś idiotyzm... Nie pytam jak w Windows dodać użytkownika
    albo jak w Windows odzyskać zmazany plik - pytam jak monitorować
    sprzęt który podejrzewam o przegrzewanie się - temat absolutnie
    nie związany z opisem grupy pl.comp.os.ms-windows.winnt na którą
    mnie ktoś wysyła... Przeczytaliście opis grupy os.ms-windows.winnt ?

  • 18. Data: 2011-03-19 14:53:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisa?(a):

    > Z TEMATYKĄ systemu operacyjnego nie ma nic wspólnego.
    > Tematem wątku jest monitorowanie SPRZĘTU.

    Kup zasilacz ze sprzetowym monitorem sprzetu i wyswietlaczem LCD ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 19. Data: 2011-03-19 15:32:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 09:42:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Pytam tam, gdzie są ludzie którzy zajmują się sprzętem.
    > Jestem w 100% przekonany że pytanie padło na właściwej grupie

    A może zauważyłeś, kretynie, że to twoje przekonanie nikogo tu nie
    obchodzi?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 20. Data: 2011-03-19 16:03:32
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-19 15:46, Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > nie związany z opisem grupy pl.comp.os.ms-windows.winnt na którą
    > mnie ktoś wysyła... Przeczytaliście opis grupy os.ms-windows.winnt ?

    Pytasz jak w windows7 monitorować temperaturę procesora i jak go
    spowolnić jeśli temperatura za bardzo wzrośnie.
    Nie wierzysz to może przeczytaj swój własny post, pierwszy w tym
    wątku. :-)