  • Data: 2011-03-19 14:42:25
    Temat: Re: Program do monitorowania CPU Intela
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:1rtnsjqv8vtdm$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.in
    fo...

    > Używasz Windows (a tak przynajomniej można wnioskować z nagłówków posta),
    > więc pytałbym raczej na grupach poświęconych Windows. :)

    Używam też roweru, więc mam pytać na grupie pl.rec.rowery?
    Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

    Pytam tam, gdzie są ludzie którzy zajmują się sprzętem.
    Jestem w 100% przekonany że pytanie padło na właściwej grupie
    i przestańcie już mnie odsyłać na inne grupy bo to niepoważne...
    Nie możecie być aż tak niemądrzy, nie wierzę w to!

    > Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

    No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.