  • Data: 2013-04-11 18:17:24
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-11 10:24, Chris pisze:
    > Czym więcej się odzywasz tym gorzej dla Ciebie.. Tak w Twoim wypadku
    > powiedzenie o wartościach milczenia jest jak najbardziej na miejscu. A
    > przyznam że na początku uważałem Cie znawcę tematu.
    >
    > Ty wyglądałeś na zagupionego w temacie tel. z androidem ale jak widać
    > okazałes się zwykłym trolem do twego debilem który nie potrafi
    > zrozumieć tego co się do niego pisze.

    Pozory panie (szanowny kiedyś) kolego mogą mylić - już od gdzieś tak
    półtora roku ma do czynienia z Androidem. Nie wczoraj rozpakowałem
    pudełko z telefonem.. A gdyby i tak nawet było to Andek ma bardzo, ale
    to bardzo przejrzysty rozkład, więc z konfiguracja da sobie radę nawet
    dzieciak. Chodzi o jego błędy, o to co powinno działać sprawnie a nie
    działa.