    From: Trybun <i...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Program do SMSowania
    Date: Mon, 08 Apr 2013 11:12:55 +0200

    W dniu 2013-04-05 15:01, Chris pisze:
    > Czyli dla Ciebie jest to dobry program.
    >
    > Tak trudno wejść w opcje programu i samemu strawdzić .. do jedzenia
    > też potrzebujesz pomocy czy już tylko słomka zostałą ...
    >
    > https://www.dropbox.com/s/z66yi644w7e97wr/Screenshot
    _2013-04-05-14-55-19.png

    Wyobraź sobie że ja nie mam w swoim aparacie takich opcji. Gdyby były to
    uwierz - nie pytałbym innych. Chodzi mi nie o opcje których nie ma, a o
    możliwość dotarcia do sedna problemu oparte na własnych doświadczeniach
    adwersarza.

    > A kto cie zmuszał do kupienia trel z androidem ?? nie rozumiesz zasady
    > działania, nie potrafisz sobie z nim poradzić, nic tylko marudzisz
    > jaki on zły i okrutny dla ciebie to oddaj ten tel, i kup sobie co
    > innego ..

    A co mi pozostało skoro są tylko podobne systemy w telefonach?
    Kilkakrotnie pytałem tu o "wypasiony" telefon bez systemu, taki na
    którym płynnie chodziłaby nawigacja gps, można by było zainstalować
    pozycjoner itd.
    Bardzo dobrze rozumiem zasady działania tego systemu. Linuks znany mi
    jest już od kilkunastu lat, nawet pisałem skrypty. I jeszcze jeden
    zarzut do którego nie podasz mi rozwiązania i nazwię Cie zwykłym bufonem.