    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Date: Sat, 12 Mar 2011 17:39:19 +0100
    <f...@4...com> <il2ugs$6p0$1@news.onet.pl>
    <i...@4...com>
    <8...@4...net> <il3c6c$uma$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <il66tb$vbt$1@news.onet.pl>
    <il7eud$jo2$1@news.onet.pl> <il8c6g$17h$1@news.onet.pl>
    <a...@n...gazeta.pl>
    <ildt6h$m0u$1@news.onet.pl>
    <a...@n...gazeta.pl>
    <ilfk09$o6b$1@news.onet.pl> <ilfkou$rpr$1@inews.gazeta.pl>
    <ilfrvi$irf$1@news.onet.pl> <ilg60u$m0h$1@inews.gazeta.pl>

    On 2011-03-12 17:11, Andrzej Jarzabek wrote:
    > Gwiazdki są bardziej zrozumiałe od ptaszków?

    Czekaj czekaj, zmierzasz do tego że daszki są *niezrozumiałe* ? To
    super. Bo ja tez uważam że są niezrozumiałe. Czyli Pascal jest do d...

    > Pewnie nawet należy, ale program ma tę zaletę, że można go uruchomić na
    > komputerze.

    Na wykładach to żadna zaleta. Na ćwiczeniach to żadna zaleta jesli
    asystent jest troche nie tego. Same plusy programowania geometrycznego ;)

    > Jakim BASICiem?

    Jakimkolwiek współczesnym. Dalej nie rozumiem w czym Pascal jest lepszy
    od *byle* czego jeśli zakładamy kompletne poczatki nauczania. To taka
    złośliwość. Może się okazać że nauczanie Pascala nie jest ani troche
    lepsze od BASICa bądź Logo.