  • 11. Data: 2012-04-02 02:21:24
    Temat: Re: Procesor - obnizenie taktowania a pobor mocy
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "walker" <e...@g...without.pl> napisał w wiadomości
    news:jl71c2$bnu$1@news.vectranet.pl...

    > UPS ma wbudowany zasilacz, dokladnie chodzi o zasilacz buforowy MSRK2512
    >
    > http://www.pulsar.pl/pl/panel.php?lang=PL&m1=1&m2=14
    &m3=2

    > mam w tej chwili do niego podlaczonego plyte mini-itx z procesorem atom
    > n270 o TDP 2W, calosc pobiera okolo 10W
    >
    > ale potrzebuje czegos mocniejszego, zastanawiam sie po co kombinowac z
    > atomami skoro mozna kupic normalny procesor i obnizyc taktowanie ...

    Jeżeli moc obliczeniowa wymaga mocy elektrycznej, to "plusminus razy pi
    kwadrat razy oko"
    należy szukać czegoś z technoloią o najmniejszych mikronach w procesorze,
    ale nie z logo "green".

    Feromon

    PS. Normalny człowiek kojarzy UPS z podtrzymaniem napięcia 230V.
    Zasilacz buforowy to jest rzeczywiście "dokładniejsze" określenie.
    Ale czy NORMALNY PROCESOR wymaga jedynie zasilania 12V?