    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Date: Thu, 11 May 2017 11:21:19 +0200
    <oeq64q$pai$1@node1.news.atman.pl> <v...@b...pl>
    <oeqi02$keg$1@node2.news.atman.pl>
    <3nTdfv0quIee6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <oet0do$shi$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <oevohd$c1v$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <of18hf$qgf$2@node2.news.atman.pl>

    On Thu, 11 May 2017 10:48:27 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > W sensie:
    > a) filesystem na karcie sie popsuje i wymaga akcji interaktywnej
    > b) filesystem na dysku sie popsuje i wymaga akcji interaktywnej
    > c) kernel stwierdzi że dzisiaj roota mu sie nie chce zamontować
    > d) bedzie reading/writing error

    A po co ma się popsuć? ile razy ostanio musiałeś interaktywnie
    interweniować bo fs na tyle się popsuł, że fsck z kroniki nie mógł
    sam w locie naprawić? Ja przy codziennym używaniu przenośnych
    nośników jakieś 7 lat temu, to nie dotyczyło ext* tylko vfat i było z
    powodu chamskiego zachowania wobec tego nośnika właśnie nomen omen
    win mobile.
    Jeśli to ma być przegrywanie z sd, to co ma się tu popsuć?
    Przecież sd może być zamontowane ro jako źródło, jak ktoś jest
    paranoikiem. Zakładasz, że aparat popsuje sd? No sorry ale ten
    problem jest poza zagadnienuem i niezależnym od takiej przegrywarki
    (pomijając o tym, że nie spodkałem się z takim przypadkiem w
    literarurze).

    > Nie. Wykonenie hardware który nie rozpadnie sie na kawałki,
    sensownej
    > obudowy, sensownego wyświetlacza, sensownego gui, sensownego
    wszystkigo
    > to nie jest weekend.

    To wv dwa weekendy, co za różnica - masz jakieś inne opcje które
    zrobisz w 1 weekend?

    A po co gui?? Do kopiowania zawartości sd np. rsynciem żaden guj nie
    jest potrzebny, tu nie ma co się popsuć, start można inicjować
    przyciskiem a stan wykonania monitorować ledem "podpiętym" pod exit
    code.

    Mam wrażenie od samego początku tak na prawdę wcale nie chcesz nic
    zrobić tylko wynajdujesz same trudności zamiast rozwiązania.
    Pomijając już zupełnie fakt, że ta przegrywarka jest mocno sztuką dla
    sztuki, i problem z backupem rozwiązuje się małym laptopem, który i
    tak na wyjazdy zabiera 99% populacji turystycznej.

    --
    Marek