  • Data: 2006-05-01 10:40:54
    Temat: Re: Problemy z FR TPSA
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e32084$1jd$1@news.onet.pl...

    > Lepiej mieć u siebie revDNSa, poco sie kogoś prosić o wpisy.

    Tylko jak to rozwiązać?
    Np mam dwa FR w różnych miejscach. Na każdym po jednej podsieci 128 numerów
    IP. Tylko w jednej lokalizacji mam komputery mogące działać jako serwer DNS.
    Wystarczy serwer z jednego zakresu, aby obsłużyć drugi?
    Jak to rozwiązać?
    Jedna maszyna, czy dwie? Dwie w jednej podsieci, czy po jednej na obie?
    Czy komputery łączące się z tych podsieci powinny mieć podany mój serwer DNS
    (ten serwer nie rutuje), DNS-proxy rutera używający serwera TP, czy Tepsy?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/