  • 1. Data: 2005-02-28 10:20:34
    Temat: Problemy z DSL'em w okolicach szczecina?
    Od: newb <n...@m...here>

    Od długiego już czasu mam spore problemy z moim DSLem. Wszystkie połączenia
    z ameryka sa gdzieś tak o połowę wolniejsze niż normalnie (przy ściąganiu
    plików osiągam prędkości około 60kB/s zamiast 128kB/s).
    Jestem z Koszalina, czyli moja centrala chyba podlega pod Szczecin.
    Zrobiłem traceroute i pingi do strony microsoftu wydają mi się lekko
    przesadzone - http://prgk.xtina.pl/temp/report.html, nie mówiąc już o
    stratach pakietów.

  • 2. Data: 2005-02-28 10:41:44
    Temat: Re: Problemy z DSL'em w okolicach szczecina?
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    newb napisał(a):
> [...]
    > Jestem z Koszalina, czyli moja centrala chyba podlega pod Szczecin.
    > Zrobiłem traceroute i pingi do strony microsoftu wydają mi się lekko

    Jesli tylko wynajdziesz sposob przyspieszania swiatla to sadze ze pingi
    beda mniejsze
    do Redmond jest jakies 20 000 km (nawet wiecej liczac po laczach)
    podziel przez predkosc swiatla i dowiesz sie czemu az takie czasy masz

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-02-28 12:21:04
    Od: newb <n...@m...here>

    On Mon, 28 Feb 2005 11:41:44 +0100, Mateusz Swatek wrote:

> [...]
    > do Redmond jest jakies 20 000 km (nawet wiecej liczac po laczach)
    > podziel przez predkosc swiatla i dowiesz sie czemu az takie czasy masz

    No to dobrze. Powiedzmy, że ping jest ok (chociaż nie sprawdzałem
    wczesniej). Ale i tak coś musi być nie tak. Problemy zaczęły się gdzieś
    misiać temu, wcześniej cały rok było ok.
    Spróbuję jeszcze później, jak wrócę do domu, dać jakiś przykładowy link.

  • 4. Data: 2005-03-01 20:40:09
    Od: newb <n...@m...here>

    On Mon, 28 Feb 2005 13:21:04 +0100, newb wrote:

    > Spróbuję jeszcze później, jak wrócę do domu, dać jakiś przykładowy link.

    Dlaczego np na tym linku osiągam zawrotne prędkości 20kB/s?

    http://www.gametrailers.com/download.php?id=4989&typ
    e=mov&f=
    (być może będzie trzeba 'zapisz jako' przy IE).

    Sprawdziłem na innym łączu (jakimś komercyjnym do którego mam dostęp przez
    SSH) i tam idzie około 120kB/s.

  • 5. Data: 2005-03-01 22:25:39
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

> [...]
    > (być może będzie trzeba 'zapisz jako' przy IE).
    >
    > Sprawdziłem na innym łączu (jakimś komercyjnym do którego mam dostęp przez

    No nie wiem, ma dzielonego DSLa 2048 i ten plik mi się ściąga z
    prędkością 80-120kb/s. DSL w Szczecinie!

    TLZ
    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij

  • 6. Data: 2005-03-01 22:55:44
    Od: newb <n...@m...here>

    On Tue, 01 Mar 2005 23:25:39 +0100, Tomasz Lam [ZULU] wrote:

    > No nie wiem, ma dzielonego DSLa 2048 i ten plik mi się ściąga z
    > prędkością 80-120kb/s. DSL w Szczecinie!

    No tylko, że teraz to mi też działa z pełną prędkością :)
    Wtedy jak pisałem było tragicznie. I jak już pisałem, sprawdziłem wtedy na
    innym serwerze i było ok także wykluczył bym raczej przeciążoną stronę.

    A może to u mnie na centrali jak jest więcej ludzi to pakiety dęba stają.
    Nie wiem co jest ale coś jest nie tak.

  • 7. Data: 2005-03-02 13:29:41
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    newb napisał(a):

    > No tylko, że teraz to mi też działa z pełną prędkością :)
    > Wtedy jak pisałem było tragicznie. I jak już pisałem, sprawdziłem wtedy na
    > innym serwerze i było ok także wykluczył bym raczej przeciążoną stronę.

    Jak będziesz chciał sprawdzić coś z DSLami w Szczecinie to pisz direct
    na mnie: tomek - at - warcnet - dot - info, mam tu kilka sztuk i mogę
    różne rzeczy posprawdzać.

    TLZ