  • 1. Data: 2014-01-02 00:58:54
    Temat: Problemów z JellyBean ciąg dalszy
    Od: Nika <m...@w...pl>

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, czemu po updacie Androida do 4.1.2 sygnał dźwiękowy w
    czasomierzu raz działa, a raz nie? Niby po zrestartowaniu telefonu się naprawia, ale
    już wkurzające jest to ciągłe restartowanie.

    - -

    Nika

  • 2. Data: 2014-01-02 01:52:51
    Temat: Re: Problemów z JellyBean ciąg dalszy
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-02 00:58, Nika pisze:

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić, czemu po updacie Androida do 4.1.2 sygnał dźwiękowy w
    czasomierzu raz działa, a raz nie? Niby po zrestartowaniu telefonu się naprawia, ale
    już wkurzające jest to ciągłe restartowanie.

    Profilaktycznie po wgraniu nowego romu proponuję zrobić full wipe bo być
    może jakieś stare śmieci gdzieś siedzą i mieszają.

  • 3. Data: 2014-01-02 10:31:27
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 02.01.2014, o godzinie 00.58.54, na pl.misc.telefonia.gsm, Nika
    napisał(a):

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić, czemu po updacie Androida do 4.1.2 sygnał dźwiękowy w
    czasomierzu raz działa, a raz nie? Niby po zrestartowaniu telefonu się naprawia, ale
    już wkurzające jest to ciągłe restartowanie.

    Zacznij od czyszczenia cache dla zegarka.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 4. Data: 2014-01-02 18:58:13
    Od: walker <m...@g...com>

    On 01/02/2014 12:58 AM, Nika wrote:
> [...]
    czasomierzu raz działa, a raz nie? Niby po zrestartowaniu telefonu się naprawia, ale
    już wkurzające jest to ciągłe restartowanie.

    ludzie, reklamujcie do producenta, jak bedziecie reklamowac to android z
    roku na rok bedzie coraz lepszy, jak nie bedziecie reklamowac to bedzie dupa

  • 5. Data: 2014-01-03 08:18:40
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    walker nabazgrał(a):

    > ludzie, reklamujcie do producenta, jak bedziecie reklamowac to android z
    > roku na rok bedzie coraz lepszy, jak nie bedziecie reklamowac to bedzie
    > dupa

    Producenta czego ?

  • 6. Data: 2014-01-03 10:35:26
    Od: walker <m...@g...com>

    On 01/03/2014 08:18 AM, Chris wrote:
    > Producenta czego ?

    jakto czego? producenta urzadzenia z androidem, to ze android jest za
    darmo, nie zwalnia np samsunga z obowiazku latania bledow

  • 7. Data: 2014-01-03 11:12:05
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    walker nabazgrał(a):

    > jakto czego? producenta urzadzenia z androidem, to ze android jest za
    > darmo, nie zwalnia np samsunga z obowiazku latania bledow

    Ale łata, w 90% jeśli coś nie działa to jest to wina użytkownika który nie
    stosuje się do zaleceń producenta np. full wipe po aktualizacji systemu.

  • 8. Data: 2014-01-04 13:00:06
    Od: m...@w...pl

    Zrobiłam wipe, zobaczymy, jak będzie chodziło po tym. Przy okazji, czy ktoś może
    polecić naprawdę dobry program do backupu Androida? Użyłam triala Wondershare
    MobileGo, ale jest beznadziejny - nie przywraca danych z kalendarza, nie zachowuje
    danych aplikacji ani haseł i wszystko trzeba konfigurować od początku.

  • 9. Data: 2014-01-04 13:31:29
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 04/01/2014 12:00, m...@w...pl wrote:
> [...]
    > nie przywraca danych z kalendarza, nie zachowuje danych aplikacji ani
    > haseł i wszystko trzeba konfigurować od początku.

    Z czystym sumieniem moge polecic TWRP2.

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2014-01-06 23:56:09
    Od: m...@w...pl

    A coś dla nieinformatyków, bo TWRP nie mam pojęcia, jak ugryźć? Chyba zrobię
    downgrade, bo już zrobiłam wipe'a , czyszczenie cache partycji, wyłączyłam animacje i
    dalej jest marnie, minimalnie lepiej niż przed. Łapie lagi, zawiesza się, trzeba
    restartować przynajmniej raz dziennie (przed updatem od wielkiego dzwonu). Na
    hinduskiej stronie Samsunga jest pełno skarg na Jelly Bean na Advance i chyba Hindusi
    mają rację :-)

    - -
    Nika