eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem: zgasł opel 1.6 benzyna, map sensorRe: Problem: zgasł opel 1.6 benzyna, map sensor
  • Data: 2018-04-01 18:11:36
    Temat: Re: Problem: zgasł opel 1.6 benzyna, map sensor
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-04-01 o 00:14, cef pisze:

    >
    >  Niepotrzebnie opisujesz jakieś patologie.

    To nie są patologie to jest rzeczywistość.
    Średnio 3/4 ofert wygląda podobnie.


    > Da się bez problemu rozpoznać kto ogłasza i co jest sprzedawane.

    Zatrudniasz Jackowskiego czy wróżbitę Macieja?
    Poza tym nie przeszkadza mi czy kupuję od osoby prywatnej czy od
    handlarza. Chcę tylko wiedzieć co kupuję i co muszę naprawić.
    Ostatnio kupiłem auto po 3 miesiącach poszukiwań właśnie z autokomisu.
    Było to pierwsze auto, którego opis  był zgodny ze stanem faktycznym, a
    przed zakupem miałem okazję jechać tym autem na stację diagnostyczną,
    gdzie dokładnie mogłem je sprawdzić i obejrzeć. Auto, wiadomo używka.
    Wymieniony prawie cały układ klimatyzacji. Możliwe, że auto mogło być
    uderzone przodem, albo po prostu coś nawaliło i właściciel z Niemiec
    kazał też wymienić wszystkie podkorodowane rurki. Podłużnice nie
    ruszone, zbieżność i całe zawieszenie OK. Autko jeździ jak złoto, silnik
    pracuje jak szwajcarski zegarek. Zapłaciłem za nie więcej niż "chodzą"
    te roczniki i modele. Nie targowałem się w ogóle.
    Około cztery miesiące wcześniej kupowałem inne auto od osoby prywatnej.
    Niestety gość nie przyznał się, że auto ma problem z odpalaniem przy
    mrozach poniżej ok. -5'C, a wręcz przeciwnie zapewniał, że z autem nie
    było żadnych, najmniejszych problemów. Najgorsze było to, że kiedy
    najbardziej potrzebowałem tego auta, odmówiło posłuszeństwa. Gość
    zamiast poszukać przyczyny, wolał auto sprzedać, choć przyczyna okazała
    się prozaiczna - spalone wszystkie świece żarowe. Gościu też nic nie
    powiedział, że co jakiś czas zapala się kontrolka check, a jak przyjdą
    zimniejsze dni to kontrolka świeci się non-stop i auto jeździ w trybie
    awaryjnym, ograniczając obroty do 3000
    Tu znów się okazało, że przyczyna była banalna. Winnym okazał się
    zaworek znajdujący się wewnątrz filtra paliwa, który utrzymuje ciśnienie
    paliwa na wejściu pompy wysokiego ciśnienia na poziomie 2-2,5 bara.
    Gdyby gość powiedział o tych problemach od razu to bym oddał auto do
    mechanika, aby to naprawić, a tak musiałem się wkurwiać przez ok. 2-3
    tygodnie, kiedy przyszły zimne dni. Po wymianie obudowy filtra jak ręką
    odjął. Nie mógł nie wiedzieć o tych problemach, bo auto było po
    sprowadzeniu z Niemiec w jego posiadaniu było przez ok. 3 lata. Z mojej
    strony i tak bym kupił to auto, bo było w dobrym stanie technicznym i
    takie jakiego szukałem i potrzebowałem. Różnica byłaby tylko taka, że
    przed zimą byłoby wszystko naprawione, a ja nie rzucałbym chujami na
    tego gościa. Co ciekawsze gość prowadzi firmę i miałem mu dać zarobić,
    ale po takiej sytuacji choćby dla zasady nie wejdę z nim w żadne
    interesy, bo już stracił moje zaufanie.

    > Po prostu nie wybieraj tych okazyjnych.
    >
    Nie wybieram tych okazyjnych, a wręcz szukam nawet tych droższych, które
    wydają się być lepszymi ofertami.

    Ale niestety pytasz przez telefon to jest wszystko super, a na miejscu
    okazuje się zupełnie coś innego. Jest to zbyt nagminne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: