  • Data: 2011-04-10 16:30:16
    Temat: Re: Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl
    Od: "pilusia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idź proszę na odpowiednią grupę, proszę.

    jaka jest odpowiednia wg Ciebie, bylem juz na sfotowej ale ta nikt nie wpadl
    na nic sensownego
    wg mnie problem jest jednak sprzetowy na zasadzie brak jakiejs komunikacji
    miedzy modemem a plyta glowna

    > p.s. zrób test: Firefox + adblock.

    Chrome ma tez problemy ale duuuuzo rzadziej, tzn raz na 20 wywolan wp.pl
    laduje sie poprawnie ale bez srodkowych obrazkow