  • Data: 2009-08-05 22:11:15
    Temat: Re: Problem ze spamem z formularzy
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego dupa jest przypisywana dwa razy? I po stronie serwera tylko dupy
    > mam oczekiwać?

    Dwa razy ? Tylko raz przecież. W formularzu jest porównanie a nie
    przypisanie.

    >Co jeśli jakiemuś użytkownikowi nie działa javascript? Cosik to jeszcze
    >słabo przemyślane :>

    Chyba jednak nie. Ta gałązka wątku mówi o tym jak zabezpieczyć się za pomocą
    JS przed submitowaniem formularza przez automaty. No to pokazałem na szybko
    jak to można zrobić. Jeśli formularz miałby zadziałać przy wyłączonym JS to
    byłoby to równoznaczne z tym, że formularz nadal będzie submitowany przez
    automaty. To tak jakbyś zamek od drzwi położył pod drzwiami na wycieraczce
    zamiast go wmontować w te drzwi.

    A tak na marginesie towyłączony JS ma chyba promil klientów albo i mniej.