    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Problem z zastrzeżonymi numerami cd.
    Date: Mon, 30 Jul 2012 05:23:42 +0200

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5013409f$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ostatnio coraz częściej dodzwaniają się do mnie osoby dzwoniące z
    > zastrzeżonego numeru. Usługa aktywowana, kody wprowadzone, TPSA nie
    > znajduje

    Mnie w UPC tylko raz przefiknęło. Łoczywiździe, kolsęter z jakimiś
    pierdołami...

    > usterki. Na pytanie jakim cudem się dodzwonili pada odpowiedź że dzwonią z
    > komputera. Czy nie ma sposobu na to?

    Podpytaj jeszcze, skąd mają twój numer, skoro (zablefuj) nigdzie go nie
    podawałeś. Aha, czy przy okazji jest coś w stylu "Dzień dobry! Panie
    Józefie, mamy dla pana..."? Ew. imię pada w innym momencie rozmowy...?
    Spróbuj może też zagrać - owszem, chętnie pogadam, ale pod warunkiem, że do
    was oddzwonię. Też by zablefować, że nie przyjmujesz do wiadomości, że nie
    dzwonią z telefonu, skoro się dodzwonili, a do dzwonienia jest telefon,
    to...
    Można zagrać "dodzwoniłeś się na miejsce przestępstwa", już taki temat padł
    tu parę lat temu, można nie odebrać, albo odbierając np. udawać kompletnie
    pijanego (raz tak zrobiłem, odjebali się prawie natychmiast, wszystko
    grzecznie sympatycznie, ale z pijanym nie zagadasz konkretnie). Albo np.
    wrać z Ivony jakiś tekst, w stylu "Kto qrva dzwoni bez tej p..dolonej
    identyfikacji, zaraz komuś pójdę i zap..lę za to", chodzi o tekst ostr,
    dosadny, ale bez obrażania (to istotne). Albo też nagrać (jest w necie
    rzesza) kilka odgłosów typu bekanie i/lub pierdzenie, na różne nuty, jak
    zadzwoni taki anonim na siłę, to włączyć przygotowany magnetofon, udając
    sekretarkę automatyczną (można zablefować, że to taka, co rozpoznaje
    połączenia bez identyfikacji), odpalić nagranie, oraz ton udajacy "proszę
    mówić" i w tym momencie np. rozłączyć się. Nie widzę czy wspominałem -
    kategorycznie zażądać, aby wykonano połączenie z numeru z prawidłową
    identyfikacją, albo do widzenia, ślepa Gienia, kup se trąbkę do ...
    Jak zmienialem opa z Netii (WLR TPSA) na UPC, to na tymczasowy numer już się
    wpierdzielił ktoś, co chciał mi wcisnąć jakieś gówno, mimo, że numer
    naprawdę, nie był podany nigdy, nikomu, nigdzie. W grzecznych słowach
    kazałem wypierdalać. Czyli "nie, dziękuję, na tym telefonie absolutnie nie".
    Czasem mi anonim na Sferię dzwoni, ale nie odbieram. Nie nagrywa się na
    pocztę... To prącie mu w esicę...

    Tyle na razie, pardon za literówki, ale nie miałem ich już siły poprawiać...
    Idę kimać... A Ty może będziesz mieć inspirację z moich wypowiedzi - w
    każdym razie jestem mocno negatywnie nastawiony do takich... potrafią o 8
    rano zadzwonić, budząc mnie ze snu, gdy np. pieszczę jakąś cycatą dupę, już
    mam ten tego, włożyć, a tu qrva, kołderki dla pana mamy, zapraszamy na
    darmowe badanie... krva, pi..lę ich kołderki, mam swoją i działa... To
    jeszcze za bardzo jestem zaspany, by się wkurwić, nie odbieram, albo mówię,
    że propozycji nie przyjmuję. Kiedy u nas będzie działać "Do not call!"?
    Dzięki usłudze ACR na szczęście takie telefony mam teraz sporadycznie, choć
    niektórzy się cwanią - nie blokują prezentacji, jadę po tym, czy mam
    znajomych w obszarze objętych numeracją, która się wyświetliła... Jak nie
    mam, to niech się kwaszą... jeszcze tylko muszę dorobić (nie mam) zrzucanie
    takiego połączenia.

    Jak zadzwonią np. automatem (sporadycznie, ale takie mnie najbardziej
    wkurwiają, to jeśli będę przytomny i pamiętać... Czasem na zakończenie
    zapowiedzi jest "aby powtórzyć wiadomość, naciśnij coś-tam", naciskać do
    oporu, aż mi się znudzi, mam na numerze CID-CW, więc jak ktoś zadzwoni w tym
    czasie, to zobaczę numer i się rozłączę, wieczorem wczoraj tak miałem. A
    "kolsęterowi" zajmę trochę zasobów przez czas dłuższy, niż przewidują...

    Teraz definitywnie idę kimać... :)