  • Data: 2014-01-24 12:52:16
    Temat: Re: Problem z zapłonem diesla...
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2014 22:27, Przemek pisze:
    > Jak tak długo trzeba kręcić, to możesz mieć problem ze świecami. Przy
    > 4szt wystarczy jedna niesprawna i już masz kłopot. Jak będziesz
    > wymieniał, to lepiej od razu komplet, chyba że masz bezproblemowy dostęp

    Wróciłem z ASO. Według nich auto jest sprawne, aczkolwiek jest jeden
    trop. Gdy auto nie zapali od pierwszego, mam otworzyć maskę i taką
    ręczną pompką napompować układ. Jeśli to pomoże, to znaczy, że z
    jakiegoś powodu paliwo się cofa na postoju (np. układ paliwowy łapie
    powietrza), co jest prawdopodobne, bo cały był wymieniany. Jeśli tak się
    stanie, będą szukać tej "nieszczelności". Jeśli nie to, to nie wiedzą.

    --
    anacron
    aba/