    From: staszek <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z restartami
    Date: Tue, 24 Mar 2009 00:54:43 -0700 (PDT)

    On 24 Mar, 08:05, "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> wrote:
> [...]
    > proca są ok - zatem nie jest to wynikiem przegrzania.
    > Posiadam 2 dyski z feralnej serii Seagate - st3500320as. Jeden z nich,
    > wymaga upg firmare'u:http://img257.imageshack.us/img257/9374/se
    ag2www.jpg

    > Zapewne jednym se składników moich problemów są trojany i wirusy, które się
    > przedostały na twardziele (nod32 v.4).
    >
    > Moja patowa sytuacja polega na tym, że podczas prób skanowania twardzieli
    > różnymi skanerami on-line, następuje restart albo zwiech. Nie mogę więc tej
    > operacji zakończyć. Korzystałem z różnych samoróbek pod
    linuchem:http://www.searchengines.pl/Bootowalne-anty
    wirusowe-CD-t112329.html
    > ale nie bardzo zdało to u mnie egzamin.
    > Odpaliłem live cd Ubuntu - problem w tym, że te skanery chodzą pod IE a nie
    > pod Firefoxem.
    >
    > Czy macie jakieś pomysły?
    >
    > Pozdro
    >
    > --
    > ----------------------
    > Negatyw
    > negatyw001(małpa)o2.pl

    1.Tryb awaryjny
    2. HiJack -odznacz wszystkie swiństwa (które niepotrzebnie się
    uruchamiają w systemem) i z fix-uj
    3. Restart dalej tryb awaryjny
    4. COMBOFIX najnowszy zawsze na instalki.pl
    5. Restart
    6. Tryb normalny
    7. Skan ANTYVIREM