  • 11. Data: 2017-01-08 18:18:43
    Temat: Re: Problem z poczta gmail
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 18:04:01 +0100, jarko napisał(a):

    > Pisze "odpowiedz na te pytania, by potwierdzic ze to konto nalezy do
    > Ciebie" hasło w 100% dobre, bo jak wpisuje inne to pisze zle hasło
    > mozecie podac link do logowania do poczty, moze ja sie inaczej loguje,
    > juz nie wiem

    A próbowałeś się zalogować via strona gmaila
    (https://accounts.google.com/), czy to co piszesz odnosi się jedynie do
    logowania Thunderbirda na serwerze?
    A może chodzi o to:
    http://natemat.pl/42645,wielka-awaria-gmaila-poczta-
    google-a-zostala-zaatakowana-przez-wirusaA

    PS. A fuj, zaplątał mi się news z 2012 :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2017-01-08 18:34:28
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Jacek Maciejewski napisał w niedziela, 8 stycznia
    2017 18:18:

    Już prędzej to:
    https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail
    -pl/9yxMT0LsZjE

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 13. Data: 2017-01-09 06:32:30
    Od: jarko <j...@o...eu>

    W dniu 2017-01-08 o 18:34, Jan Stożek pisze:
> [...]
    > 2017 18:18:

    google-a-zostala-zaatakowana-przez-wirusaA

    Identyczny problem, tylko ze przez telefon nie moge sie zalogowac bo tez
    wymaga weryfikacji

  • 14. Data: 2017-01-20 22:40:48
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 09.01.2017 o 06:32, jarko pisze:
    > Identyczny problem, tylko ze przez telefon nie moge sie zalogowac bo tez
    > wymaga weryfikacji

    Ja bym mimo wszystko spróbował zresetować hasło, jest szansa, że zadadzą
    pytanie, na które znasz odpowiedź:

    https://accounts.google.com/signin/recovery

    Jak to się powiedzie, polecam włączyć weryfikację dwuetapową przy pomocy
    jednorazowych kodów SMS lub specjalnej aplikacji generującej (można
    dodać swój komputer do zaufanych, więc tylko raz będzie to potrzebne):

    https://myaccount.google.com/security/signinoptions/
    two-step-verification

    --
    Pozdrawiam,