  • 1. Data: 2010-03-08 19:01:28
    Temat: Problem z otwarciem Sandisk Crouzer...
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    witaski,

    Mam mały problemik z Flashem usb...
    Nie mogę go otworzyć przez standardowy dwuklik "lpm"...
    Kiedy próbuję kliknąć 2x "lpm" wygląda to tak jak na zrzucie:
    http://img717.imageshack.us/img717/336/corel001u.jpg

    Kiedy natomiast wybieram opcję "Eksploruj" - "ppm" - bez problemu mogę
    wyświetlić zawartość flash'a.:
    http://img36.imageshack.us/img36/2145/corel003p.jpg

    Poprzez menu U3 też bez problemu dostaję się do zawartości PENa...
    Ki czort?

    pozdr.

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-03-08 19:11:13
    Temat: Re: Problem z otwarciem Sandisk Crouzer...
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Wojtek jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
    runami na koźlej skórze:

    > Mam mały problemik z Flashem usb...
    > Nie mogę go otworzyć przez standardowy dwuklik "lpm"...

    NTG, ale usuń autorun.inf z pendrive'a i zacznij używać antywirusa.

    --
    Szarlih

  • 3. Data: 2010-03-09 15:57:35
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > NTG, ale usuń autorun.inf z pendrive'a i zacznij używać antywirusa.

    No właśnie, a jaka? bo jakoś nie widzę innej nadającej się.
    Pytałem o sterowniki/karty i żadnego odzewu... pytałem na złej grupie,
    czy tutaj tak cieńko?

    __
    Irek.N.

  • 4. Data: 2010-03-09 16:13:26
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Irek N. pisze:
    > No właśnie, a jaka? bo jakoś nie widzę innej nadającej się.

    pl.comp.os.*

    > Pytałem o sterowniki/karty i żadnego odzewu... pytałem na złej grupie,
    > czy tutaj tak cieńko?

    Sterowniki nie należą do tematyki pl.comp.pecet, bo są czę-
    ścią składową systemów operacyjnych. Czyli znowu pl.comp.os.*.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2010-03-09 19:55:37
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Sterowniki nie należą do tematyki pl.comp.pecet, bo są czę-
    > ścią składową systemów operacyjnych. Czyli znowu pl.comp.os.*.

    OK, THX!

    __
    Irek.N.