  • 11. Data: 2012-09-06 22:39:30
    Temat: Re: Problem z osadzaniem Flash
    Od: HARY <h...@e...invalid>

    On Thu, 6 Sep 2012 19:29:35 +0200, Marek wrote:
    > Dnia Thu, 6 Sep 2012 17:09:56 +0000 (UTC), HARY napisał(a):
    > Sądziłem, że wszystko jasne było. Napisałem, że SWFObject działa tak, że
    > zastępuje DIV'a. Zacytuję moje słowa
    > "SWFObject podmienia element o wskazanym ID na object."

    Ale CSS i HTML wyciąłeś z cytatu. Jasne było, tylko rozrzucone po
    różnych wypowiedziach.

    > Próbowałem z opaque - niestety to samo :-(

    No to jeszcze jest możliwy taki wic, że to efekt zaokrąglania. Standard
    nie precyzuje, jak przeglądarki mają to robić, kiedy z innych
    okoliczności wychodzą ułamki piksela. Weź jakiś flasz, którego wymiary
    znasz i użyj dokładnie takich.

    > Może stosujesz starą bibliotekę?

    Oczywiście. Zdziwiłem się, bo na stronie/blogu autora są takie głębokie
    rozważania na temat standardów, flasz satay i innych (przy tej wersji
    właśnie), a taki kaczan produkuje.

    HARY

    --
    Kobieta to zagadka i nieraz traci wartość dla tego, kto ją odgadł.

  • 12. Data: 2012-09-07 22:48:29
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 20:39:30 +0000 (UTC), HARY napisał(a):

> [...]
    > nie precyzuje, jak przeglądarki mają to robić, kiedy z innych
    > okoliczności wychodzą ułamki piksela. Weź jakiś flasz, którego wymiary

    Przypuszczam, że to coś w tym stylu. Np. zdjęcie obrócone o 360 stoni przez
    AS3 jest mniej wyraźne niż pierwotna jego postać. Pytanie o jakim
    zaokrągleniu mówimy? Jaką metodą zaokrąglenie 1000px daje 999px?

  • 13. Data: 2012-09-07 23:39:17
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 04-09-2012 12:21 Marek napisał:
    > Witam,
    >
    > Prosty Flash: zwykły prostokąt 1000x400. Osadzam go w kodzie za pomocą
    > SWFObject. W stylach mam:
    >
    > object {
    > outline: none;
    > display: block;
    > }

    > Po osadzeniu po prawej stronie Flasha widać czarny border o szerokości
    > równo 1px. Czyli Flash ma 999px szerokości. Czy wiecie o co chodzi?
    > Absurdale jest moim zdaniem robienie Flasha o szerokości 1001px aby miał
    > fizycznie 1000px.

    Ktoś miał chyba podobny problem:
    http://www.codingforums.com/archive/index.php/t-1204
    28.html

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 14. Data: 2012-09-08 09:59:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Fri, 07 Sep 2012 23:39:17 +0200, Wojtek Gapiński napisał(a):

    > Ktoś miał chyba podobny problem:
    > http://www.codingforums.com/archive/index.php/t-1204
    28.html

    Niestety to nie to. Tam ktoś zrobił błąd w HTMLu. Dał inna szerokość SWFa
    dla IE i innych przeglądarek. U mnie plugin zgniata dokładnie o 1px w
    poziomie zawartość SWFa. Przynajmniej tak to wygląda.

  • 15. Data: 2012-09-08 10:01:37
    Od: Marek <p...@s...com>

    Mój problem jest taki:
    http://stackoverflow.com/questions/5342467/flash-off
    -by-one-pixel-in-ie9-only

  • 16. Data: 2012-09-08 10:02:04
    Od: Marek <p...@s...com>

    Tutaj ktoś ma taki sam problem :-)

  • 17. Data: 2012-09-08 10:10:24
    Od: Marek <p...@s...com>

    Ha! Znalazłem. Okazuje się, że ten błąd pojawa się tylko w przypadku gdy
    szerokość okna przeglądarki ma nieparzystą lub parzystą (nie sprawdzałem, o
    którą chodzi) ilość pikseli. Gdy rozszerzam okno bardzo powoli to raz jest
    ok, a potem znów nie. I tak na przemian. Co gorsze, dzieje się to wewnątrz
    pluginu i nie dotyczy obszaru, w którym jest on wyświetlany.

  • 18. Data: 2012-09-08 12:23:47
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2012-09-08 10:02, Marek pisze:
    > Tutaj ktoś ma taki sam problem :-)
    >
    > http://stackoverflow.com/questions/5342467/flash-off
    -by-one-pixel-in-ie9-only

    Problem tak, rozwiązanie nie koniecznie. Za dużo parametrów do
    wyciągnięcia wiarygodnych wniosków. Podejdź do tego naukowo. Przygotuj
    testowego flasha, pozbądź się plugina i wrzuć na publiczny site. Inaczej
    będziemy tak sobie dyskutować bez celu. I (być może) przez kolejne lata
    będziesz robił obejście nieistniejącego problemu.

    artur

  • 19. Data: 2012-09-08 12:59:58
    Od: HARY <h...@e...invalid>

    On Fri, 7 Sep 2012 22:48:29 +0200, Marek wrote:
    > Przypuszczam, że to coś w tym stylu.

    Zamiast "przypuszczać", zrób test, jak napisałem. Obok piszesz, że
    efekt faktycznie pojawia się i znika zależnie od rozmiarów, więc to
    może być dobry trop.

    Flasz może być na kilka sposobów dopasowany do rozmiaru elementu, w
    którym się znajduje. Zapewne o tym wiesz.

    > Np. zdjęcie obrócone o 360 stoni przez
    > AS3 jest mniej wyraźne niż pierwotna jego postać.

    Nic na rzeczy.

    > Pytanie o jakim
    > zaokrągleniu mówimy? Jaką metodą zaokrąglenie 1000px daje 999px?

    Podam prosty - bo jednowymiarowy - przykład.

    Element A {width:1000px;} zawiera B, C, D {width:33%;}

    B C D są umieszczone obok siebie w A.

    Jakie szerokości mają elementy A B C D?

    HARY

    --
    Każdy tuman, który nie umie dodawać, twierdzi że jest humanistą.
    Każdy niechluj robiący ortografy twierdzi, że jest umysłem ścisłym.

  • 20. Data: 2012-09-08 20:15:52
    Od: Marek <p...@s...com>

    Hej,

    Czy znasz jakiś serwer w sieci do publicznego prezentowania stron
    testowych? Chodzi mi o coś na wzór serwera grafiki ImageShack. Czasem
    chciałbym anonimowo coś zaprezentować na potrzeby dyskusji jak teraz.