  • Data: 2012-09-06 22:39:30
    Temat: Re: Problem z osadzaniem Flash
    Od: HARY <h...@e...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Sep 2012 19:29:35 +0200, Marek wrote:
    > Dnia Thu, 6 Sep 2012 17:09:56 +0000 (UTC), HARY napisał(a):
    > Sądziłem, że wszystko jasne było. Napisałem, że SWFObject działa tak, że
    > zastępuje DIV'a. Zacytuję moje słowa
    > "SWFObject podmienia element o wskazanym ID na object."

    Ale CSS i HTML wyciąłeś z cytatu. Jasne było, tylko rozrzucone po
    różnych wypowiedziach.

    > Próbowałem z opaque - niestety to samo :-(

    No to jeszcze jest możliwy taki wic, że to efekt zaokrąglania. Standard
    nie precyzuje, jak przeglądarki mają to robić, kiedy z innych
    okoliczności wychodzą ułamki piksela. Weź jakiś flasz, którego wymiary
    znasz i użyj dokładnie takich.

    > Może stosujesz starą bibliotekę?

    Oczywiście. Zdziwiłem się, bo na stronie/blogu autora są takie głębokie
    rozważania na temat standardów, flasz satay i innych (przy tej wersji
    właśnie), a taki kaczan produkuje.

    HARY

    --
    Kobieta to zagadka i nieraz traci wartość dla tego, kto ją odgadł.