  • 11. Data: 2010-05-26 09:55:11
    Temat: Re: Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    Użytkownik "aroslaw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hthame$pt5$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Panowie,mam niewielki problem a mianowicie
    >
    > Posiadam Peugeota 206 z 2001 roku i z racji, że miałem w kiepskim stanie
    > reflektory przednie (Valeo H4) zakupiłem zamienniki firmy DEPO równierz
    > H4.
    > Dzisiaj wziąłem sie za wymiane obu reflektorów, silniczki regulacji
    > poprzekładałem wszystko pasuje działa cacy, dziś pod wieczór wyjechałem w
    > teren i okazuje się, że lewy reflektor świeci dalej od prawego.Żarówki
    > dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja
    > potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.

> [...]

    A zamienniki Depo to nowy ref ze sklepu czy uzywane z giełdy ??jezeli to 2
    to duze prawdopodobienstwo ze nabyles ref UK :) ale najlepiej podjedz gdzies
    na SKP to koledzy spr ustawienie swiatel i bedziesz na 100% pewny. ( jak
    chcesz spr czy ref nie jest anglik to stan np ~~1m od sciany włącz swiatla
    mijania i zobacz jak idzie kąt załamania swiatla jak w prawo to dobrze a jak
    w lewo to są angliki )Pozd

  • 12. Data: 2010-05-26 21:28:35
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > ( jak chcesz spr czy ref nie jest anglik to stan np ~~1m od sciany włącz
    > swiatla mijania i zobacz jak idzie kąt załamania swiatla jak w prawo to

    Zamienniki DEPO są nowe ze sklepu, a co do SKP to jutro do nich podjade :)

  • 13. Data: 2010-05-26 22:27:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > A jakiej firmy lampy zaraz po zamontowaniu, bez regulowania, świecą
    > zawsze prawidłowo?

    Fakt, to mój skrót myślowy - DEPO są tak tandetnie wykonane (z reguły),
    że jest problem z ich poprawnym ustawieniem. Że o spasowaniu z karoserią
    nie wspomnę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-05-27 12:05:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> wrote:

    > Fakt, to mój skrót myślowy - DEPO są tak tandetnie wykonane (z reguły),
    > że jest problem z ich poprawnym ustawieniem. Że o spasowaniu z karoserią
    > nie wspomnę.

    A teraz to jasne :)

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2010-05-30 18:34:40
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

    > Fakt, to mój skrót myślowy - DEPO są tak tandetnie wykonane (z reguły), że
    > jest problem z ich poprawnym ustawieniem. Że o spasowaniu z karoserią nie
    > wspomnę.

    Wszystko jest OK, podczas montażu reflektorów, kręciłem potencjometrem
    sprawdzając czy lampa ma regulacje i czy dobrze silniczek założyłem, i
    zamiast obie lampy ustawić w pozycję "0" to jedna była ustawiona na "1" a
    druga na "3", sam do tego doszedłem ustawiłem i jest ok :]