  • Data: 2016-12-31 20:53:23
    Temat: Re: Problem z mikrofonem bluetooth pod W10
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-31 o 09:47, Piotr Rezmer pisze:

    > Sprawdź w jakim profilu Bluetooth działa zestaw. Najczęściej jest to:
    >
    > -A2DP Advanced Audio Distribution Profile (odsłuch muzyki)
    > -HFP (Hands Free Profile) - w tym trybie działa mikrofon.

    Jak to sprawdzić można?

    Zobacz co mam w ustawieniach.

    Dla odtwarzania:
    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7b2xrblZ
    td0loVVk/view?usp=sharing

    Tu słuchawki występują dwojako: jako hands free i jako zwykłe słuchawki.
    Mogę jedynie po nazwie domyślać się co jest co ale we właściwościach
    urządzenia nie dopatrzyłem się czegoś takiego jak nazwa profilu w jakim
    urządzenie działa.

    Zmiana urządzenia domyślnego niczego nie zmienia. Zresztą jest to sekcja
    odtwarzania a nie nagrywania

    Dla nagrywania mam to:
    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7OHZEd0t
    4WVczek0/view?usp=sharing

    W nazwie jest "hands free". Przeglądałem właściwości i... trochę się
    zdziwiłem co wyświetla się pod "jest podłączone". Niby nie jest
    podłączone ale ikona mikrofonu nie jest wyszarzona.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek