  • Data: 2003-11-19 12:08:08
    Temat: Re: Problem z logowaniem do tepsianego pakietu
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mark" <t...@p...pl> wrote:

    > Patrz ten post
    e.cst.tpsa.pl
    > Pisze tam że problem dotyczy również użytkowników korzysztających z
    > utoryzowanego dostępu komutowanego.

    A co mi po takiej informacji po fakcie???
    Gdy próbowałem się zalogować ok. godz. 19-tej było tylko to:
    e.cst.tpsa.pl

    Straciłem kupę kasy łącząc się przez dial-up'y innych ISP...
    Ciekawe czy obniżą automatycznie abonament? Jak to reklamować? W BOK'u?
    Na 9393? Nie jestem właściecielem linii, musiałbym fatygować ojca, a on
    nie wyznaje się "na tych całych internetach" ;)) Może nich mi napisze
    upoważnienie do dysponowania linią. Chociaż... z drugiej strony czytając
    boje o CLIP na prhn... ;))

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land