  • 11. Data: 2009-02-22 20:12:14
    Temat: Re: Problem z komputerem
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngq383d.hf8.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
    .net...

    > Sama naklejka jest zbędna. W pl dowodem zakupu jest paragon, albo faktura.
    > I licencje i wymagania MS tego nie zmienią - nie stanowią prawa.
    > Już widze jak MS kogoś posiadającego fakturę pozywa do sądu za nielegalny
    > system, sami by sobie strzelili w kolano, bo by wyszło ile te ich
    > naklejki są warte.

    Powstrzymaj się od osobistych opinii, plizzzz....
    Do pytającego: zadzwoń do Microsoftu i zażądaj odpowiedzi NA PIŚMIE!!!!

    Feromon

  • 12. Data: 2009-02-22 21:33:13
    Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com>

    Nie wiem czemu tak jeździcie po tym Medionie. W DE to dość popularna i
    ceniona marka gotowych PieCów.

    Dominik

  • 13. Data: 2009-02-22 21:59:39
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    M pisze:
    > Dostałem komputer markowy "LIFE" (medion), konfiguracja to płyta MD8080
    > (MSI
    > 7012) 865PE, proc P4 3GHz, 1GB RAM DDR400, katra TV GF MX400, 7200.7
    > 80GB ATA, zasilacz fortron 350W MDN.
    >
    > Przy próbie instalacji XP wywala niebieski screen z kodem 0x0000008E, próba
    > wystartowania jakiegokolwiek linuxa też powoduje zwis i sypanie błędami.
    > Sprawdziłem pamięć memtestem i goldmemory - 0 błędów. Podejrzewam płytę,
    > jednak czy jest szansa że to procesor ?

    Odepnij HDD i odpal linuxa live - też sie wiesza?

    Jeżeli nie , to masz problem (prawie) rozwiązany. Należy ustalić czy
    leży dysk, czy tylko np. taśma, ewentualnie jakieś opcje w BIOSie
    (najmniej prawdopodobne).
    HDD najlepiej sprawdzić programem MHDD
    http://www.cdrinfo.pl/download/7273181641

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 14. Data: 2009-02-22 23:25:33
    Od: Milczący Ponurak <a...@i...pl>

    Nathan wrote:

> [...]
    >
    > Jeżeli nie , to masz problem (prawie) rozwiązany. Należy ustalić czy
    > leży dysk, czy tylko np. taśma, ewentualnie jakieś opcje w BIOSie

    Wg Microsoftu to problem z pamięcią:
    http://support.microsoft.com/kb/315335/pl

    A.

  • 15. Data: 2009-02-22 23:27:50
    Od: Milczący Ponurak <a...@i...pl>

  • 16. Data: 2009-02-23 07:12:01
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Yakhub" <y...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    W liście datowanym 22 lutego 2009 (12:43:45) napisano:

    > (...) markowy (...) medion (...)

    ROTFL.

    >Jak kupuję komputer w sklepie na rogu, to co prawda komputer jest
    >składakiem, ale za to przynajmniej sprzedawca przeważnie nakleja na
    >obudowie
    >jakiś swój znaczek firmowy.

    >Jeżeli na czymś jest napisane "Medion", to oznacza, że nawet sam producent
    >się do tego nie chce przyznać i wstydził się podpisać.

    Cos Ci sie koles, pomerdalo ! Jak Cie bedzie stac zamowic u Della 10 tysiecy
    komputera, to tez Ci zrobia "Marke" - Yakhub. Nikt sie niczego nie wstydzi,
    tylko Medion zada takiej nazwy, tak samo jak jego obudowy sa tylko i
    wylacznie dla niego produkowane.

    > konfiguracja to płyta MD8080 (MSI 7012) 865PE,

    >Chciałoby się powiedzieć - kupiłeś Mediona, sam jesteś sobie winien...

    >Ale postaram się udzielić jednak jakichś konstruktywnych rad.

    To to, za przeproszeniem, nie pieprz. Jakims Super Hitem Medion nie jest,
    ale robi od lat Komputery na dobrym poziomie. I do tego za sensowne
    pieniadze. A od 97 roku Servisuje Komputery w Niemczech, wiec opieram sie na
    tym co widze, a nie o tym co ktos, gdzies mi powiedzial.

    ANdy

  • 17. Data: 2009-02-23 09:11:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 21:12:14 +0100, Feromon napisał(a):

    > Powstrzymaj się od osobistych opinii, plizzzz....
    > Do pytającego: zadzwoń do Microsoftu i zażądaj odpowiedzi NA PIŚMIE!!!!

    Z tego wynika że dla różnych instancji potrzebne są różne dowody legalności
    systemu. Dla gościa z MS może starczy naklejka a dla polskiej policji
    potrzeba faktury.
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2009-02-23 10:12:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    > Już widze jak MS kogoś posiadającego fakturę pozywa do sądu za nielegalny
    > system, sami by sobie strzelili w kolano, bo by wyszło ile te ich

    A ja mam klucz licencyjny przysłany na maila. Brak faktury (płyta z
    zestawu promocyjnego jest), brak naklejki. Co mam przedstawić w razie
    kontroli? :)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 19. Data: 2009-02-23 10:14:30
    Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com>

> [...]
    > legalności
    > systemu. Dla gościa z MS może starczy naklejka a dla polskiej policji

    Którą muszę trzymać chyba 5 lat? Windows XP ma więcej latek więc faktury
    mogę nie posiadać. Co wtedy? Naklejka?

    Dominik

  • 20. Data: 2009-02-23 10:54:08
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 23 Feb 2009 10:11:39 +0100, Jacek Maciejewski
    <j...@o...pl> wrote:

    >Z tego wynika że dla różnych instancji potrzebne są różne dowody legalności
    >systemu. Dla gościa z MS może starczy naklejka a dla polskiej policji
    >potrzeba faktury.

    "Gościowi z MS" możesz powiedzieć że moze sobie pójść gdzie tylko chce
    ale nei do Twojej firmy. "Gość z MS" nei jest żadną instancją i nie ma
    żadnego umocowania prawnego by kontrolować sam legalność Twojego softu
    wiec to czy masz jakąs naklejkę czy też nie nie ma żadnego znaczenia.
    Co innego gdy robi to policja prowadząca postępowanie na wniosek
    "gościa z MS".

    Zdrówko