  • Data: 2012-08-18 11:41:53
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" napisał w wiadomości grup
    > Nie, nie znam się na wszystkim, ani nawet najlepiej.

    A udajesz, ze sie znasz.

    > Co do systemów oświetleniowych - niestety tylko w kategorii dom/230V, ale
    > i to daje spore pojęcie o dostępności pojedynczych elementów.

    ? Nigdy nie mialem problemow - wszystko w Polsce jest juz dostepne w ciagu
    tygodnia.

    > No i wrzuć na luz czasami.

    "Jestem oazą spokoju. Pierdolonym, kurwa, zajebiście wyluzowanym kwiatem na
    tafli jeziora. Prawdę mówiąc jestem wyluzowany jak wagon pełen pierdolonych,
    medytujacych tybetańskich mnichów."

    Po prostu staram sie do Ciebie jak do czlowieka, a nie glupka ze sikacza,
    wytlumaczyc dlaczego Cie tutaj nie lubia. No bo chyba nie uwazasz, ze jestes
    powszechnie szanowany i uwielbiany na preclach, prawda?

    > O zabezpieczeniach znam się o tyle, że mam od lat kłódkę Abus Granit Snow
    > & Water.

    No i nie wystarczy tak napisac? "Mam abusa i polecam", a nie pierdolic o
    dolach na 66,66cm i kotwach cumowniczych? Ani to smieszne, ani na temat, ani
    pomocne.

    > Na sam widok odpuściłbym próby ze zwykłą piłką do metalu.

    U mnie w okolicy zlapali zlomiarzy, ktorzy kradli tory. Bez wiekszego
    problemu przecinali szyne przy pomocy samego brzeszczotu (bez ramki) - czyli
    dla odpowiednio zdeterminowanego nie ma problemu.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo