  • 11. Data: 2009-05-22 19:14:45
    Temat: Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB
    Od: Tomek <m...@m...pl>

    Widzę wątek rozwinął się bezcelowo :) Więcej w nim żartu z Pana OMSON'a jak
    celowych rad dla mnie. Oczywiście sterowniki ściągam tylko i wyłącznie ze
    strony producenta nvidia.com, jakoś umknął mi ten link z omegadrivers
    (rzeczywiście uśmieszek się pojawia z tym linkiem ;)), co do oprogramowania
    deinstalującego też nie postąpię pochopnie, najpewniej wcześniej bym
    sprawdził jaka jest data udostępnienia i nie korzystał z archaicznych
    narzędzi. Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-05-22 19:47:48
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-22 21:14, Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > deinstalującego też nie postąpię pochopnie, najpewniej wcześniej bym
    > sprawdził jaka jest data udostępnienia i nie korzystał z archaicznych

    Zostaw oprogramowanie i sterowniki. Skoro totychczas działało dobrze
    to będzie działać dalej i bez znaczenia czy są stare czy nowe.
    Karcie przysłużyłeś się mechanicznie i tu szukaj rozwiązania.
    Dociśnij radiatory i monitoruj programowo temperaturę karty.
    A na przyszłość kartę potraktuj delikatnie odkurzaczem bez wyjmowania
    jej i odkręcania osłon, wentylatorów i radiatorów.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-05-22 19:53:13
    Od: Tomek <m...@m...pl>

    Dnia 22.05.2009 o godzinie 21:47:48, RadoslawF napisał(a):

    > A na przyszłość kartę potraktuj delikatnie odkurzaczem bez wyjmowania
    > jej i odkręcania osłon, wentylatorów i radiatorów.

    Kartę bez odkręcania traktowałem wielokrotnie. Niestety jak później
    zobaczyłem i usłyszałem po głośniejszej pracy wiatraczka, dawało to mizerne
    efekty. Wykręcająć kartę zobaczyłem jakie zło się czaiło. Wielki minus dla
    projektantów osłony i ogólnie design'u karty :) Istny rzep do kurzu :)

  • 14. Data: 2009-05-23 00:11:19
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    doom3 ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > Teraz to juz jestem pewien, ze pracujesz w IPN'ie ;)

    O kurde ziom, nie napinaj się aż tak :) ...bo jeszcze ktoś pomyśli, że
    się przejmujesz ;)

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2009-05-23 00:16:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Tomek ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
    > Widzę wątek rozwinął się bezcelowo :) Więcej w nim żartu z Pana OMSON'a jak

    Hehe - "Pan OMSON" :)

  • 16. Data: 2009-05-23 03:17:01
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O kurde ziom, nie napinaj się aż tak :) ...bo jeszcze ktoś pomyśli, że się
    > przejmujesz ;)

    Nikt sie nie napina... nie wiem tylko czy zdajesz sobie sprawe, ze czesc
    uzytkownikow tej grupy jak i roznych wyszukiwarek trafi na Twojego posta i
    bedzie probowala instalowac starocie, wiec zaszkodzisz, nie pomozesz.

    Druga sprawa, do konca nie jestem pewien tego co pisales... to mial byc
    zart? czy rzeczywiscie reprezentuje to Twoja wiedze? Moze poprostu od
    niechcenia pusciles sobie "trola"... ?

    Ech...

    --
    doom3

  • 17. Data: 2009-05-24 16:29:06
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    doom3 ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > zart? czy rzeczywiscie reprezentuje to Twoja wiedze? Moze poprostu od
    > niechcenia pusciles sobie "trola"... ?

    Co do mojej wiedzy przyznaje, że jest ograniczona. Nigdy nie twierdziłem
    inaczej. Z reguły daje sobie radę z różnymi problemami i starałem się w
    miarę szybko pomóc - inna sprawa, że faktycznie zrobiłem to dość po
    łebkach (ale nie trolowałem). :)
    Jeśli chodzi o Ciebie, to jest coś takiego, że przywodzi na myśl
    "napinanie się" (wnoszę po tonie kilku Twoich komentarzy). Na Twoim
    miejscu starałbym się używać mniej despotycznej formy do wyrażania
    swoich racji (nie to, że je neguje ale warto by było, żebyś ją sobie
    przemyślał jeśli masz trochę oleju w głowie). ;)
    Jeśli coś - pisz na priva...

    Pzdr, OMSON