  • 1. Data: 2010-02-21 23:11:49
    Temat: Problem z kamkorderem Sony DCR-PC120
    Od: "darek s." <s...@g...pl>

    Witajcie

    Mam maly problem z kamkorderem, po wlaczeniu jej ukazuje sie tylk
    oniebieskie tlo ekranu (jak na foto).

    http://img14.imageshack.us/gal.php?g=imgp0531m.jpg

    W instrukcji jest napisane ze pomoc ma wyjecie i wlozenie kasety i ze wina
    jest kondensacja wody w kamerze. Kasete wyjmowalem, suszylem ale bez
    rezultatu. Czy takie uszkodzenie mozna usunac ? Ile moze kosztowac
    ewentualna naprawa ?

    Darek

  • 2. Data: 2010-02-22 16:14:53
    Temat: Re: Problem z kamkorderem Sony DCR-PC120
    Od: "Zibi-Gliwice" <z...@s...pl>

> [...]
    > jest kondensacja wody w kamerze. Kasete wyjmowalem, suszylem ale bez
    > rezultatu. Czy takie uszkodzenie mozna usunac ? Ile moze kosztowac

    To na moje oko błąd mechaniki. Suszyć to ja bym suszył kamerę a nie kasetę.
    Trzeba poszukać kod błędu w instrukcji serwisowej.

    Otwórz kamerę i zostaw na noc koło kaloryfera.

    Zbyszek