  • 11. Data: 2010-06-27 23:43:46
    Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
    Od: marider <m...@g...pl>

    Ivam pisze:
    > Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu,
    > ze da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?

    Ale po co rzezbic w gownie, warto? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn19 + dodatki

  • 12. Data: 2010-06-28 06:54:07
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Cze, 22:51, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze da
    > sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?
    Rozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe.

    pzdr, dr
    14/525

  • 13. Data: 2010-06-28 08:25:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-06-26 22:05, Ivam pisze:

    > Zgadzam sie w 100%, tylko jak juz wczesniej wspomnialem - nie mam
    > zaufania do uzywek, a na nowke mnie nie stac.

    Chcesz - Ci sprzedam - leza odlogiem u mnie 2 szt zaciskow z KFazera.
    Zmienilem tylko dlatego ze jakis pacan probowal odkrecac te niebieskie
    dekle i je troche podniszczyl - leza i sie kurza - hamowaly super -
    teraz pewnie do czyszczenia sie nadaja bo leza juz z 2 sezon

    Zainteresowany ? Oddam 2 za stowke +KW

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 14. Data: 2010-06-28 15:11:56
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    9g2000yqd.googlegroups.com...
    > Rozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe.

    Myslalem - ale nie wiem jak ze szczelnoscia tego rozwiazania. Ma ktos
    doswiadczenia?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-06-28 15:32:20
    Od: Arni <n...@s...org>

    Ivam pisze:
    > Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    9g2000yqd.googlegroups.com...

    > Myslalem - ale nie wiem jak ze szczelnoscia tego rozwiazania. Ma ktos
    > doswiadczenia?

    szczelnosc odpowietrznika uzyskujesz na jego koncu na stozku a nie na
    gwincie. Rob i sie nie zastanawiaj

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2010-06-28 15:53:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
    > szczelnosc odpowietrznika uzyskujesz na jego koncu na stozku a nie na
    > gwincie.

    O ja glupia pizda - zapomnialem;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2010-06-29 00:01:32
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Dlatego wymiane przewodow i odpowietrzanie ukladu zlecasz zawsze
    > fachowcom, ktorzy przy pomocy specjalnej maszynki wszystko zrobia w 100%
    > dobrze? Albo wymiane klockow - przeciez mozesz uszkodzic uszczelniacz, jak
    > bedziesz to robil nieostroznie.

    to pytanie czy stwierdzenie?
    ja robie tak (przyklad z karawanu/katamaranu/auta):
    przy okazji przegladu serwisowego, mowie - do wymiany klocki i tarcze na
    przodzie. odbierajac sprawdzam na fakturze i w realu czy wymienione.
    z pelna swiadomoscia, ze zamiast wydac ca. 700 na tarcze moglem je
    przetoczyc za jakies 150.
    i z pelna swiadomoscia, ze na 99% tarcze znalazly nowego usera.
    ale wiesz co? mam swoje pare lat, i znam pojecie odpowiedzialnosc. nie
    koniecznie juz tylko za siebie. nie bede oszczedzac na czyms krytycznym.

    > Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze
    > da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?

    nie - pytanie brzmi za ile da sie to naprawic DOBRZE.
    czyli tak, zeby kierownik wiedzial, jak hebel zadziala. chyba, ze kierownik
    chce sie zabic.

    Alex.

  • 18. Data: 2010-07-08 03:49:58
    Od: AlF <s...@g...com>

    Ivam wrote:
    > Witam!
    >
    > Problem nastepujacy: maszyna postoi kilka godzin i klamka robi sie
    > miekka (na tyle, ze jednym palcem idzie ja scisnac az do manetki).
    > Podpompowanie nic nie daje - dalej miekka. Wystarczy 1 czy 2 mocniej
    > zahamowac i klamka robi sie twarda i skutecznosc hamulcow gwaltownie
    > rosnie.

    Ja mialem podoby objawy w '04 Fazer1000 z 50kkm (kiedy sie problem
    rozwinal), tyle ze klamka byla mieka po kilkunastu minutach po
    (ostrzejszej) jezdzie. podpompowanie wystarczalo by znowy byla twarda.
    inny objaw to bardzo kiepskie dozowanie. Przewody chamulcowe mialem w
    opolocie juz. takze to nie byl problem.

    Odpowietrzanie i wymiania plynu hamulcowego nic nie dala. W koncu sie
    zdecydowalem no nowy m/c (pompe) firmy nissin i problem zniknal.

    A.