  • Data: 2012-10-05 10:11:18
    Temat: Re: Problem z formatowaniem karty SD
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl> wrote in message
    news:506dd1c2$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
    > A tak z ciekawości. Czy istnieją karty micro (nie adaptery do nich),
    > które mają sprzętowe zabezpieczenie przed zapisem?
    > Pozdrawiam

    nie
    zabezpieczenie przed zapisem to funkcja czytnika a nie karty

    policz ilosc stykow karty mikro i duzej przejsciowki - w zaleznosci
    od ustawienia plastikowego przelacznijka na dodatkowy waski kontakt
    z boku jest podawany sygnal (napiecie zasilajace karte chyba,
    nie chce mi sie szukac teraz) ktory kaze czytnikowi traktowac karte
    jako tylko do odczytu - prawdopodobnie jest wiec mozliwosc wyprowadzenia
    sobie takiego przelacznika w czytniku (jezeli na karty mikro jest osobne
    zalcze badz czytnik jest tylko do kart mikro funkcja ta pewnie moze
    siedziec niewyprowadzona)