  • 1. Data: 2012-05-12 14:41:32
    Temat: Problem z dwoma monitorami EIZO (powiekszony pulpit)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Kupilem wlasnie Eizo FS2331-BK ale mam jeszcze rezerwowego Eizo L557.
    Chcialem ten mniejszy postawic z prawej strony i wywalic na niego
    czesc smietnika ;)

    Karta graficzna to GeForce 6200 LE, system XP.
    Monitor nowszy podlaczylem po DVI, starszy D-SUB.

    Proba skonfirugowania obu monitorow konczy sie tym,
    ze monitor glowny (DVI) gasnie a zapala sie (D-SUB)
    z widoczna prawa czescia pulpitu.

    Bez wzgledu jaki wybiore tryb - czy to na obu monitorach
    to samo, czy powiekszony pulpit, czy dwa niezalezne pulpity
    po ustawieniu tryby gasnie FS2331 na DVI a zapala sie L557
    na D-SUB.

    Ma ktos moze pomysl o co chodzi???

  • 2. Data: 2012-05-12 14:56:45
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-12 14:41, Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    > to samo, czy powiekszony pulpit, czy dwa niezalezne pulpity
    > po ustawieniu tryby gasnie FS2331 na DVI a zapala sie L557

    Nie sprawdzajac specyfikacji, masz pewność, że karta obsługuje dwa
    monitory? W obecnie produkowanych zazwyczaj tak jest (co najmniej dwa),
    ale nie wiem jak było ileś lat temu.

    Z wyjściami bywa róznie, dla przykładu na jednej płycie mam 3: DSUB,
    DVI, HDMI, ale w przypadku cyfrowych wyjść można w danym momencie
    skorzystać tylko z jednego.

  • 3. Data: 2012-05-12 15:01:10
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-12 14:41, Jakub Jewuła wrote:
    > GeForce 6200 LE

    Tu ktoś wspomniał, że mu zadziałału po aktualizacji sterowników:
    http://archive.slickdeals.net/f/1852411-Set-up-dual-
    monitor-with-GeForce-6200LE

  • 4. Data: 2012-05-12 15:02:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie sprawdzajac specyfikacji, masz pewność, że karta obsługuje dwa
    > monitory? W obecnie produkowanych zazwyczaj tak jest (co najmniej dwa),
    > ale nie wiem jak było ileś lat temu.

    Ja to robie z poziomu firmowego softu wiec zakladam ze tak...

  • 5. Data: 2012-05-12 15:05:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Hmm wlasnie aktualizowalem ;(

  • 6. Data: 2012-05-12 16:13:28
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-12 14:41, Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    > to samo, czy powiekszony pulpit, czy dwa niezalezne pulpity
    > po ustawieniu tryby gasnie FS2331 na DVI a zapala sie L557

    TY ustawiasz jakis tryb (np. pulpit rozszerzony):
    - jak to wyglada z pkt. widzeniaa OS po przelaczeniu, czy nadal twierdzi
    ze oba monitory sa aktywne, wyswietla obraz na obu itd?
    - czy monitor wylacza sie czy np. wyswietla czarny obraz (na LCD/LED to
    łatwo rozpoznać).

  • 7. Data: 2012-05-12 17:39:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 May 2012, Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    >
    > Proba skonfirugowania obu monitorow konczy sie tym,
    > ze monitor glowny (DVI) gasnie a zapala sie (D-SUB)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czyli system jest przekonany, że druga czesc pulpitu (drugi
    monitor) działa.
    Załóżmy, że driver prawidłowo raportuje systemowi aktualny
    stan.
    Jakie masz parametry wyswietlania na tym drugim (gaszonym)
    monitorze? OCzywiscie w czasie, kiedy jest zgaszony (na
    niezgaszonym da się kliknac prawym klawiszem ;))

> [...]
    > to samo, czy powiekszony pulpit, czy dwa niezalezne pulpity
    > po ustawieniu tryby gasnie FS2331 na DVI a zapala sie L557

    Trudno wyczuc, ale jesli eksperymentowałes z "kopia", to
    może w ustawieniach gdzies sie zapamietała np. czestotliwosc
    odswieżania nie trawiona przez "główny" monitor.
    Zawsze jeszcze możesz zamienic monitory miejscami, próbowałes?

    pzdr, Gtofryd

  • 8. Data: 2012-05-12 20:39:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    > Nie sprawdzajac specyfikacji, masz pewność, że karta obsługuje dwa monitory? W
    > obecnie produkowanych zazwyczaj tak jest (co najmniej dwa), ale nie wiem jak
    > było ileś lat temu.

    Nie przesadzasz? Dwa pulpity robiłem na radeonie 9100 (8500)...

  • 9. Data: 2012-05-13 13:26:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    > czesc smietnika ;)
    >
    > Karta graficzna to GeForce 6200 LE, system XP.
    > Monitor nowszy podlaczylem po DVI, starszy D-SUB.

    a próbowałeś podpiąc odwrotnie :)

    może ta karta nie potrafi wysłać cyfrowego sygnału na DVI z analogowym na
    D-SUB i na DVI tez daje tylko analog. a nowoczesny monitor głupieje.

  • 10. Data: 2012-05-14 17:10:12
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czyli system jest przekonany, że druga czesc pulpitu (drugi
    > monitor) działa.

    Dokladnie tak.

> [...]
    > monitorze? OCzywiscie w czasie, kiedy jest zgaszony (na
    > niezgaszonym da się kliknac prawym klawiszem ;))

    No wydaje mi sie, ze takie jak gdy monitor dziala solo -
    natywna rozdzielczosc, 32bit kolor, 60Hz...