  • 131. Data: 2017-07-17 18:00:36
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 17 Jul 2017 10:45:17 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wprowadzi sie zakaz wjazdu do centrum, to bedziesz potrzebowal :-)

    Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz byłem w centrum ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 132. Data: 2017-07-17 18:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2017 o 14:48, Marek pisze:

    > Nawet jeśli koszty przy elektryku byłyby mniejsze?

    Już was do reszty pojebało z tą ekologią:) Zamiast jednego samochodu na
    10 lat, jeden na 5. Zamiast jednego na pięć dwa:P

    Normalnie ekologiczne jak zamiast jednej torby wielorazowej 4
    jednorazówki z plasiku. Jak można wpaść na pozysł, że jak będzie dwa
    razy więcej samochodów to będzie ekologiczniej?

    Shrek

  • 133. Data: 2017-07-17 23:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2017 18:00:36 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz byłem w centrum ;)

    To sie rozszerzy na cale miasto :-)

    J.

  • 134. Data: 2017-07-17 23:33:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2017 16:54:23 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To wtedy nie będę potrzebował żadnego.
    > Czyli małe pierdzidełko nadal będzie zbędne.

    Ale dla elektrycznych bedzie wyjatek :-P

    J.

  • 135. Data: 2017-07-18 12:59:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 18:51, Shrek pisze:

> [...]
    > jednorazówki z plasiku. Jak można wpaść na pozysł, że jak będzie dwa
    > razy więcej samochodów to będzie ekologiczniej?

    Kwestie ekologii są dość śliskie. Czy ekologiczniej jest wyprodukować
    coś z ropy naftowej wydobywanej z głębi ziemi, czy z surowców
    naturalnych (drewna + podobne)? Dlaczego to co jest w ziemi ma być mniej
    ekologiczne od tego, co na wierzchu? Szkło rozkłada się tysiące lat,
    plastik - kilkadziesiąt. Więc gdzie tu ekologia? Mamy zrezygnować z
    toreb plastikowych na rzecz papierowych - ile lasów trzeba na to wyciąć?
    A te tzw. plastikowe torby ekologiczne to polegają na tym, że rozpadają
    się na plastikowy granulat, który zaśmieca środowisko na dość długo,
    podczas gdy zwykłą plastikową torebkę łatwo się "wyczesuje" w sortowni
    śmieci. To co jest bardziej ekologiczne?
    A pamiętasz zadymę z ekologicznymi świetlówkami? Zużywają nieco mniej
    prądu, ale do ich wytwarzania używa się rtęci (stąd pomysły z ich
    odbiorem). Greenpeace walczy tylko tam, gdzie czuje kasę. Wajrak bronił
    Rozpudy, bo ma dom w okolicy, ale na górze św. Anny, gdzie obok budowano
    drogę, nazywał tych, co się do drzew przywiązywali - oszołomami. I tak
    to działa.
    Obejrzyj film Globalny szwindel - na YT. Argumenty tam przedstawione
    mnie przekonują. To ocieplenie powoduje uwalnianie się CO2, a nie
    odwrotnie. No i człowiek odpowiada za maks. 5-10% produkcji CO2 (głównie
    oceany), a walka z emisją może przynieść 2% z tych 5-10% - a więc
    promile zmiany. W dodatku najgroźniejszym gazem cieplarnianym nie jest
    CO2 ale metan - o tym ekologiści milczą.
    T.

  • 136. Data: 2017-07-18 17:44:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jul 2017 18:51:28 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Już was do reszty pojebało z tą ekologią:) Zamiast jednego
    samochodu na
    > 10 lat, jeden na 5. Zamiast jednego na pięć dwa:P

    A gdzie powiedziałem, że jeden na 3? Mi ekektryk by wystarczył nawet
    na 30 lat, byle był naprawialny samemu, dostępne części, typowe
    pakiety baterii. Twierdzę, że nie gotowy elektryk byłby popularny a
    wystarczy platforma do samodzielnego montażu.

    --
    Marek

  • 137. Data: 2017-07-18 17:57:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > pakiety baterii. Twierdzę, że nie gotowy elektryk byłby popularny a
    > wystarczy platforma do samodzielnego montażu.

    Samodzielnego montażu? Popularna? A gdzie Ty masz podobne przykłady aby się
    przyjęły i były popularne?

    Ty sobie poczytaj jak przeciętny Kowalski pomstuje jak ma do skręcenia
    krzesło z IKEI... Ty chcesz aby samochód do składania był popularny?
    Dobre...

  • 138. Data: 2017-07-18 19:19:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-07-2017 o 23:33, J.F. pisze:

    > Ale dla elektrycznych bedzie wyjatek :-P

    No to też mówię, że chcę elektryka.
    Tyle że normalnej wielkości, normalnej cenie, z normalnym zasięgiem i
    tankowaniem w góra kilka minut.

  • 139. Data: 2017-07-18 20:54:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 18:01:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Ty sobie poczytaj jak przeciętny Kowalski pomstuje jak ma do skręcenia
    > krzesło z IKEI... Ty chcesz aby samochód do składania był popularny?
    > Dobre...
    Ot to gdzieś tam po sąsiedzku jest że tesle zaczęli sprzedawać
    Ale nie kupie bo póki co same kłopoty
    O ładowaniu na mieście nie wspomnę ale np głupie lusterko urwane przez rowerzystę
    pewnie na dzisiaj od ręki niedostępne. Warsztat jakiś który by się podjął naprawy tez
    ciężko znaleźć póki co. no chyba że Mietek w garażu by chciał się pouczyć,
    A koszt ubezpieczenia?
    W wolnej chwili poszukam jakie składki mi nasi ubezpieczyciele zaproponuja.

  • 140. Data: 2017-07-18 20:56:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > rowerzystę pewnie na dzisiaj od ręki niedostępne. Warsztat jakiś który by
    > się podjął naprawy tez ciężko znaleźć póki co. no chyba że Mietek w

    Nie święci garnki lepią.

    Audi od dawna robi aluminiowe panele, takie jak Tesla.

    A jak lusterka nie będzie w Swoszowicach czy Pcimu to od czego masz pocztę?

    > A koszt ubezpieczenia?
    > W wolnej chwili poszukam jakie składki mi nasi ubezpieczyciele zaproponuja.

    Podziel się z nami tym co znajdziesz.