-
Data: 2017-07-04 10:23:44
Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu wtorek, 4 lipca 2017 08:55:23 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> W dniu 2017-07-04 o 07:17, p...@g...com pisze:
>
> > A co zrobisz kolesiowi który w aucie przy dystrybutorze czyta gazetę ? To jest
problem operatora stacji i jak kładzie laskę to się stację omija no chyba że to
jedyny charger w okolicy :-) imho lalka przesadza to taki Tesla bashing :-)
>
> Poprosisz osobiście lub klaksonem o przeparkowanie.
> Nie pomoże to prosisz o pomoc obsługę stacji, oni bez oporów
> ściągną policję. A w przypadku elektryka nie ma stacji jako
> takiej, nie ma obsługi i jak rozumiem nie ma skutecznych
> metod pozbycia się auta blokującego punkt ładowania.
>
> A jak na jednym procencie dojedziesz do ładowarki a tam właśnie
> gostek zapina swoje elektryczne cudo i na na pytanie kiedy skończy
> odpowiada "za dziesięć godzin bo ja tam dalej pracuje".
> Też przesada ?
>
>
>
Chłopaki, tworzycie sztuczne problemy.
Jak ktos do pracy jedzie to se ładować będzie w domu.
W taryfie nocnej na spokojnie.
A jak jedzie nad morze to mu raczej będzie zależało aby naładować i sie zwinąć w
dalsza podróż a nie kisić sie przy ładowarce komus na złość.
Pozatym o ile te ładowarki mają kable (nie mają styków pod samochodem) to co za
problem odpiąć kabel i podłaczyć do swojego auta?
Tam na pewno ktos zrobi autoryzacje po kablu bo to proste, tanie i naturalne i w
efekcie takie ładowanie będzie bezgotówkowe lub nawet bez transakcyjne bo ładowarka
sama wywie się z samochodu kogo obciążyć opłatą. Więc możecie w sumie zmienić temat
kłótni z tego jak sie dopchać do ładowarki na to jak upewnic sie ze nikt nam jej nie
odepnie przedwcześnie (choć i tu mysle ze producenci ładowarek pomysla o blokadzie na
czas ladowania zwalnianej jak aku będzie pełne).
Tak więc chciałbym was uspokoić że akurat te problemy sa do rozwiązania relatywnie
prosto :)
A ze ładowarki będą tanie to mysle ze w kluczowych lokalizacjach powstanie ich aż za
dość. Byle elektryki stały sie popularne na co narazie nie licze...
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.17 10:34 Kris
- 04.07.17 11:15 s...@g...com
- 04.07.17 11:22 Shrek
- 04.07.17 11:43 s...@g...com
- 04.07.17 12:01 T.
- 04.07.17 12:51 Kris
- 04.07.17 13:07 Shrek
- 04.07.17 14:21 Kris
- 04.07.17 14:25 Shrek
- 04.07.17 14:28 Kris
- 04.07.17 14:59 Shrek
- 04.07.17 15:01 Maciek
- 04.07.17 16:55 RadoslawF
- 04.07.17 17:10 Maciek
- 04.07.17 19:27 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security