  • 131. Data: 2005-07-08 05:36:06
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Zastanów się wreszcie, mądry człowieku, czy te adresy IP dla każdego
    > użytkownika powinny być dostępne i w standardzie, czy też nie. Kilka
    > postów niżej pisałeś, że tak, a teraz, że jest niskie zainteresowanie.
    > Zaraz, skoro jest niskie, to po co na siłę uszczęśliwiać każdego
    > użytkownika i oferować mu adres IP z i tak wybrakowanej puli IPv4?

    Twoj sarkastyczny ton zaczyna mnie irytowac
    jesli klient chce to powinien dostac - taz ciezko wydedukowac ?
    moze zacznij wolniej i ze zrozumieniem czytac

    PLONK warning

    --
    Mateusz

  • 132. Data: 2005-07-08 05:39:21
    Temat: Re: Problem z Kaaza
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > A jaki to poblem - ja mam w sieci liczbę userów wyrażoną
    > 4 cyfrową liczbą i to w tej drugiej połowie tej liczby
    > Miałem na testach sprzęt który jest w stanie w czasie
    > rzeczywistym każdego z np. 5000 tys userów przeanalizowac
    > zakolejkować, i zrobić z jego strumieniem danych
    > co tylko wyobraźnia mi przyniesie.
    > I dodatkowo wygenerowac raport po czym tylko tam można
    > (IP,PORTY,APLIKACJA) wymyśleć. Owszem taki sprzęt
    > to często 5 cyfrowa kwota w USD ale jak się ma pare tysięcy
    > userów to nie są do "wielkie" pieniądze....

    e, zwazywszy tendencje rynkowe, to dzisiaj inwestowanie w klienta indywidualnego jest
    odwaznym krokiem

    --
    Mateusz

  • 133. Data: 2005-07-08 06:59:13
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@n...tkb.pl> Marcin Jurczuk napisał(a):

    > A płaci całe 50 PLN....
    > Nie wiem jaką ty masz sieć ale ja mam wrażenie, że u mnie w Białymstoku
    > jest wyjątkowe natężenie upierdliwców :P

    no ja pisałem o krótkich przerwach (tyle ile wstaje mały catalyst) bo reszte
    można zrobić tak aby user tego nie odczuwał.

    TP

  • 134. Data: 2005-07-08 07:42:38
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > no ja pisałem o krótkich przerwach (tyle ile wstaje mały catalyst) bo reszte
    > można zrobić tak aby user tego nie odczuwał.

    dobry user zauwazy ze ktos przepial wtyczke do innego portu w switchu
    (spotkalem takich)
    i zglosi "awarie"

    --
    Mateusz

  • 135. Data: 2005-07-08 08:17:05
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > Twoj sarkastyczny ton zaczyna mnie irytowac

    Sarkastyczny ton? Daj sobie siana!

    > jesli klient chce to powinien dostac - taz ciezko wydedukowac ?

    twój post:
    cytat:
    "cos zle dedukujesz
    kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
    (niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)"

    Jeszcze raz wolniej i ze zrozumieniem przeczytaj to, co komentujesz, bo
    wydaje mi się, że oprócz ośmieszania się, nic nie wnosisz do dyskusji.

    > moze zacznij wolniej i ze zrozumieniem czytac

    Wciąż powstrzymuję się od pisania epitetów w twoim kierunku.

    > PLONK warning

    EOT, mistrzu

  • 136. Data: 2005-07-08 08:23:44
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Sarkastyczny ton? Daj sobie siana!

    PLONK za caloksztalt

    --
    Mateusz

  • 137. Data: 2005-07-08 08:42:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 15:13:52 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > Skąd masz te 80% ? Zleciłeś badanie jakiejś agencji, czy piszesz od tak ?

    zasada pareto, pozatym wystarczy ze spojrze na wykresy poszczegolnych
    userow

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 138. Data: 2005-07-08 09:00:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 6 Jul 2005 23:06:04 +0200, użyszkodnik Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> napisał:

    > Będąc jednocześnie czołowym motorem pchającym zwiększenie przepustowości
    > sieci oraz wydajności węzłów/routerów. :>

    nie ssacze ale pieniadze jakie płacą, a jesli taki jeden z drugim
    placi 50zl "za Internet" to niewiele z niego idzie na rozwój
    wydajności węzłów/routerów

    moje zdanie jest takie:
    chcesz ssać, wykup sobie InternetDSL-a lub jego odpowiednik czyli
    łacze przeznaczone na firme lub na mala siec osiedlowa i sobie ssaj

    > 2,4 Ghz nie było przeznaczone pierwotnie do korzystania z internetu a
    > jednak zastosowanie takowe jest arcypospolite. :P

    a to juz pochodna polityki spółki matki najwyższych cen ktora nie chce
    udostepniac na wielka skale po umiarkowanych cenach lacz/kanałów

  • 139. Data: 2005-07-08 09:05:04
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 15:10:18 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > w ostatnim etapie (tym najbardziej przeszkadzającym ISP oszustą) p2p tak
    > naprawde staje się klasyczynm modelem klient-serwer.

    ciekawe czy ktos wpadl juz na pomysl zrobienia bazy serverow www i
    dopisania regulki:

    "jesli docelowy IPk nie jest w bazie wtedy wszelkie polaczenia na port
    80 tego IPka na drzewo"

    :>

  • 140. Data: 2005-07-08 09:06:20
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 8 Jul 2005 00:58:49 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Mniej, ale zawsze, np. u mnie zazwyczaj jest tak, że jeśli mam zaplanowane i
    > ogłoszone 3 dni wcześniej prace od 2 do 3 w nocy to o 2.10 dzwoni telefon,
    > jak to długo potrwa, bo właśnie pacjent ma coś arcyważnego do zrobienia,
    > albo żebyśmy jeszcze "sekundę" zaczekali aż sobie dokończy. Zazwyczaj nie
    > mogę się wtedy powstrzymać przed sniffnięciem co klient takiego ważnego robi
    > i wychodzi p2p albo inny eftep i empeg z gołymi babami.

    rozumie ze zostala zachowana poufnosc przesylania danych, a Ty
    zajrzales jedynie w celu zapewnienia poprawnego pod wzgledem
    technicznym dzialania uslugi :P