  • 51. Data: 2005-07-07 00:24:16
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Paszkowski pisze:

    > Dodatkowo gdyby nie P2P dalej byśmi tkwili w epoce dialupów czy ISDNów.

    Uzasadnij.

    MSZ bardziej przyczyniły się do tego nowe algorytmy kompresji danych
    multimedialnych, które spowodowały, że ściąganie muzyki (a potem filmów, w
    tym transmisji w czasie rzeczywistym) stało się możliwe w sensownym czasie,
    co z kolei spowodowało wzrost zapotrzebowania na coraz szersze łącza.

    P2P jest tutaj raczej konsekwencją tego faktu, podobnie jak coraz lepsze
    łącza, a nie przyczyną.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 52. Data: 2005-07-07 00:29:25
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Ryszard Rączkowski pisze:

    > Czyli tym samym skupisz się jedynie na mniej wymagających klientach.

    Ssacz ma tyle wspólnego z wymagającym klientem, co obżartuch ze smakoszem.

  • 53. Data: 2005-07-07 00:32:13
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Paszkowski pisze:

    > A łamią dlatego bo jacyś wspaniali 'admini' wpadli na pomysł by te
    > standardowe metody komunikacji blokować albo klastfikować jako ruch
    > drugiej kategorii. Klient kupuje dostęp do Internet i tak długo jak nie
    > łamie prawa może robić cokolwiek chce z dostępnym dla niego pasmem !

    Podejrzewam że miałbyś problem ze znalezieniem firmy, która sprzeda Ci
    dostęp do internetu z zagwarantowanym pasmem w cenie nawet najdroższej
    neostrady.

  • 54. Data: 2005-07-07 00:36:22
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > powiedz mi kto zaplacil kiedys za adresy IP ?
    > myslalem ze sa za darmo
    > a to ze ktos dostaje 5 IPkow kupujac usluge nieopratorska celem
    > swiadczenia uslug dostepowych ...

    Swoista logika... raz stwierdzasz, że tylko 5 IP jest uzasadnione, bo usługa
    jest 'nieoperatorska', a innym razem domagasz się stałego IP dla łącz dla
    end-userów, stricte domowych.

  • 55. Data: 2005-07-07 06:09:24
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > Masz firmę, płacisz podatki? Jesteś w stanie się chociaz z tego utrzymać?
    oczywiscie, a czemu pytasz ?

    --
    Mateusz

  • 56. Data: 2005-07-07 07:27:03
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że sprzedajesz użytkownikowi osiedlówki megabit za
    > około 400-600zł?

    nie, sprzedaje m.in. sieciom osiedlowym - a co one robia to ich sprawa

    --
    Mateusz

  • 57. Data: 2005-07-07 07:30:35
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > Swoista logika... raz stwierdzasz, że tylko 5 IP jest uzasadnione, bo usługa
    > jest 'nieoperatorska', a innym razem domagasz się stałego IP dla łącz dla
    > end-userów, stricte domowych.

    cos zle dedukujesz
    kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
    (niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)

    taki internetdsl ma 5 ipkow, ale IMHO kolmpletnie nie nadaje sie na lacze do zabawy w
    dostawce
    (vide SKype)

    po doswiadczeniach z wanna-be providerami klient ma dosc amatorki i idzie do TP
    ma racje bo tam przynajmniej dziala
    a potem placzemy ze klienci wola TP ...

    klient ma oczy i widzi - dziala ? dziala !

    --
    Mateusz

  • 58. Data: 2005-07-07 08:15:38
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:2328801.EVcMRTRcBn@latitude,
    niejaki(a): Neas z adresu <n...@n...invalid> napisał(a):

    > Ssacz ma tyle wspólnego z wymagającym klientem, co obżartuch ze
    > smakoszem.

    true

    Przy czym nie panikowalbym ... jezeli ktos ma "od zawsze" manie
    narzekania/wyzywania/whatever to korzystajac z TP/kogokolwiek bedzie robil
    to samo ...
    Czesto jest tak, ze tacy klienci wracaja :)

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 59. Data: 2005-07-07 08:17:12
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    > cos zle dedukujesz
    > kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
    > (niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)

    zgadza sie, to jak klient ma telefon z publicznym i stalym numerem
    telefonu tak samo powinno byc z numerami IP. znikneloby wiele problemow .

  • 60. Data: 2005-07-07 08:37:12
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    DarekB napisał(a):
    > zgadza sie, to jak klient ma telefon z publicznym i stalym numerem
    > telefonu tak samo powinno byc z numerami IP. znikneloby wiele problemow .

    Jakich?