  • Data: 2005-07-07 11:17:49
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > wszystko sie da, najfajniejsze jest ograniczanie liczby sesji
    > uzytkownikowi na łaczu do ilosci spokojnie wystarczającej do
    > korzystania ze stronek, za to upierdliwie utrudniających działanie
    > programow otwierających 10 tysięcy sesji :>

    dlatego tez wystarczy wydzielic uzytkownikowi pasmo i niech sobie robi co chce ...
    z tego co wiem u moich klientow (osiedlowki) namietni ssacze nie sa tepieni, ale
    zachecani
    do udostepniania swoich zasobow innym LAN-userom
    kompensuje to troche bilans lacza

    idac twoim tokiem myslenia - co powinienem zrobic z userem ktory dziennie FTPem
    przewala po
    6 GB w kazda strone ?
    (placac marne 110 zl)

    --