  • 11. Data: 2013-11-07 17:07:31
    Temat: Re: Problem z JS
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-06 21:25, Cezary Tomczyk pisze:

    > Dlaczego? IE10 ma MSPointerEvent a IE11 PointerEvent bez prefiksu:
    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps
    /hh441233.aspx

    Ale my mówimy po CSS pointer-events: none a nie o blokowaniu zdarzeń na
    poziomie JS. IE 11 odsługuje ten styl lecz użytkownicy IE nie używają
    tej wersji powszechnie póki co.

    Skoro już wspominasz o tym... co to za cudo PointerEvent? W przypadku FF
    czy Chome występuje MouseEvent jako odpowiedź na "over", "out" itp. Czy
    IE wdraża tu swój własny "standard" czy jest to standard, który nie
    został zaimplementowany (jeszcze) przez inne przeglądarki?

    Marek

  • 12. Data: 2013-11-07 20:17:46
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-11-07 17:07, Marek pisze:
    [...]
> [...]
    > IE wdraża tu swój własny "standard" czy jest to standard, który nie
    > został zaimplementowany (jeszcze) przez inne przeglądarki?

    Idea PointerEvent osobiście mi się podoba. Tu masz detale:
    http://www.w3.org/TR/pointerevents/#intro

    +
    http://blogs.msdn.com/b/davrous/archive/2013/02/20/h
    andling-touch-in-your-html5-apps-thanks-to-the-point
    er-events-of-ie10-and-windows-8.aspx

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 13. Data: 2013-11-08 14:59:11
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-07 20:17, Cezary Tomczyk pisze:

> [...]
    >
    > +
    > http://blogs.msdn.com/b/davrous/archive/2013/02/20/h
    andling-touch-in-your-html5-apps-thanks-to-the-point

    Bardzo interesujące, masz rację. Co ciekawe zauważyłem, że chyba
    odwracają się role producentów przeglądarek. Niegdyś IE słynął z tego,
    że miał kompletnie gdzieś nadążanie za technologiami. Obecnie dzieje się
    odwrotnie. W IE 11 to już jest a w FF i Chrome nie widziałem tego zdarzenia.

    Marek