    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem na drodze z wielkim 'traktorem'
    Date: Mon, 5 Sep 2011 12:04:12 +0200

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 11:24:53 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ja tam nie wiem - można ot tak jechać sobie czymś co zajmuje więcej niż 1 pas?

    Pamietaj że szerokość pasów na różych drogach jest różna i na wsi to czasmi
    cała jezdnia jest węższa niż jeden pas na autostradzie :)

    Dz. U. 2003 nr 32 poz. 262
    Dział II
    2. Szerokość pojazdu ... nie może przekraczać 2,55 m. Szerkoość nie
    obejmuje lusterek na przegbowych wysięgnikach, świateł umieszczonych na
    bokach pojazdu oraz elementów elastycznych wykonanych z gumy lub tworzyw
    sztucznych.

    I teraz czy ten traktor miał 2,55 czy był szerszy?
    Jak mają się do tej ustawy opony ? Jakby nie było jest to element
    elastyczny wykonany z gumy :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]