  • Data: 2010-08-03 09:57:04
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Aug 2010, Cavallino wrote:

    > Rowerzystę nie lepiej, bo będziesz musiał go wyprzedzać po każdym
    > skrzyżowaniu, a może na to nie być miejsca, a on na pewno będzie miał gdzieś
    > czy masz jak go wyprzedzić czy nie.

    Rowerzysta wyprasza sobie takie pomówienia :P
    I tak, znam wersję o "blokowaniu wyprzedzania", i aczkolwiek *są* takie
    przypadki i miejsca że ma ona sens[1] to nijak nie podzielam takich
    poglądów "co do zasady" - z obu stron.
    I co ciekawsze, procent kierujących[2] jadących "żyj i dać żyć innym"
    w realu jest chyba wyraźnie większy, niż wynika to z porównania deklaracji
    widzianych w necie. Problem w tym, że to ci "zacięci" są widoczni
    (bo dolegliwi dla reszty).

    [1] odnoszę wrażenie że kierujący jakoś słabo kojarzą że są - przede
    wszystkim przy wszelkiego rodzaju wyjazdach, gdzie - sądząc z zachowania
    kierujących - wydaje im się że "przecież jest miejsce po prawej",
    a drugie to skręty w prawo (i jakieś 95% zajeżdżających drogę jeśli
    są w stanie wyprzedzić na ciasnym łuku lub tuż przed, zupełny brak
    wyobraźni).
    [2] tak, tam nie napisałem "kierowców" :)

    pzdr, Gotfryd