eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipAirspanRe: Problem "hidden node" (bylo: Airspan)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Joker" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problem "hidden node" (bylo: Airspan)
    Date: Wed, 16 Oct 2002 06:55:49 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <aoj23i$mgt$1@news.tpi.pl>
    References: <ao6le1$ej3$1@news.onet.pl> <aogsgg$gl1$1@news.tpi.pl>
    <aohim6$jqs$1@news.onet.pl> <M...@n...onet.pl>
    <X...@1...69.11.157>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1034751349 6194 10.201.6.118 (16 Oct 2002 06:55:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Oct 2002 06:55:49 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Wed, 16 Oct 2002 08:48:38 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: intra.lanserwis.com.pl
    X-Original-X-Trace: news.tpi.pl 1034750899 23069 195.205.25.162 (16 Oct 2002 06:48:19
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Oct 2002 06:48:19 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:54393
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek Moskal" <m...@i...p-l> napisał w wiadomości
    news:Xns92A8E02E5E9D1moskit@171.69.11.157...
    > Oczywiscie wprowadza to
    > nieco wieksze opoznienia, ale zapewnia stabilna prace sieci w sytuacji gdy
    > wezly moga sie nie widziec.


    Czy moglbys wyjasnic dokladniej co rozumiesz pod pojeciem wezla? Nierozumiem
    dlaczego te wezly maja sie widziec nawzajem.

    Tak wogole to wszyscy korzystajacy z uslug tego ISP, powinnismy skladac
    reklamacje na pismie i domagac sie rozwiazania problemu. Bo i owszem w
    regulaminie stoi ze ISP "nie gwarantuje szybkiego dostepu do zasobow sieci
    Internet", ale moim zdaniem tak duze opoznienia na linii uzytkownik a punkt
    dostepowy sa niedopuszczalne biorac pod uwage komfortowe korzystanie z
    uslugi.

    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: