  • 1. Data: 2009-11-18 15:09:51
    Temat: Probkem z ikonkami w Nokii 2700
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Pojawiły mi sie dzisiaj na wyswietlaczu ikony, otwarta kłódka, E oraz
    migająca koperta. Może mi ktos poradzić czemu mi to samo wyskakuje, co to
    oznacza i jak to usunąć.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc12f242438c50a2
    .html
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-11-18 15:12:49
    Temat: Re: Probkem z ikonkami w Nokii 2700
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Darek tak oto obwieścił(a):
    > Pojawiły mi sie dzisiaj na wyswietlaczu ikony

    To taki syndrom pojawiających się zewsząd ikon.
    Niedługo będą wszędzieee.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2009-11-18 17:57:25
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Moze nie odpowiem wprost ale moge nieco zmotywowac. Dam sobie reke uciac, ze
    jest opisane w manualu.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-11-18 18:24:00
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moze nie odpowiem wprost ale moge nieco zmotywowac. Dam sobie reke uciac,
    > ze jest opisane w manualu.
    >
    > --
    > pozdr

    Ktos z numeru 7161 wysłał MMS który nie doszedł bo pszyszła mi póżniej
    wiadomość Błąd wiadomości MMS, nadawca nieznany itd.