  • 21. Data: 2012-06-27 15:12:48
    Temat: Re: Próba ciśnieniowa zbiornika: bezpieczeństwo
    Od: GIRAFFA <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-24 21:19, Padre pisze:

    > Jakoś w zeszłym tygodniu pękło mi w rekach złącze wody pod ciśnieniem
    > 10MPa i żyję, nawet się nie przebierałem bo był upał i prysznic dobrze
    > mi zrobił...
    TAAA
    10 MPA w rękach
    akurat kolego pracuję w firmie gdzie próby ciśnieniowe i ciśnienia
    rzędu 10 MPa są na porządku dziennym
    gdybyś to złącze trzymał w ręce pod pełnym ciśnieniem ono pękło to
    raczej nie gadał byś takich głupot teraz tyko klikał lewą ręką
    chyba że była to znikoma pojemność i 0 wydatek wody ale i tak
    bez obrażeń nie wierzę nie uwzględniam tu rozszczelnienia -
    napisałeś PĘKŁO

  • 22. Data: 2012-06-27 15:15:02
    Od: GIRAFFA <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-24 03:17, Konrad Anikiel pisze:

    > Coś bardziej rzeczowo poproszę...

    Wrzuć sobie mentosa do Coca Coli i potrzymaj w rękach aż dupnie
    to jest tak z 15 barów czyli 1,5 MPA

  • 23. Data: 2012-06-27 15:54:33
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 27 June 2012 14:15:02 UTC+1, GIRAFFA wrote:

    > Wrzuć sobie mentosa do Coca Coli i potrzymaj w rękach aż dupnie
    > to jest tak z 15 barów czyli 1,5 MPA

    O, ekspert :-)
    Ten Twój przykład był na poparcie tezy z innej dyskusji. Twój ton demonstruje że i
    tak wszystko wiesz, więc nie chce mi się Ci tłumaczyć...
    Konrad

  • 24. Data: 2012-06-27 16:33:35
    Od: Padre <P...@n...net>

    > akurat kolego pracuję w firmie gdzie próby ciśnieniowe i ciśnienia rzędu
    > 10 MPa są na porządku dziennym

    Tylko czy robisz te próby czy sprzątasz po nich bo nie sprecyzowałeś?
    Zresztą możesz nie pisać bo i tak Ci nie wierzę...

  • 25. Data: 2013-01-13 21:57:59
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > O, ekspert :-)
    > Ten Twój przykład był na poparcie tezy z innej dyskusji. Twój ton demonstruje że i
    tak wszystko wiesz, więc nie chce mi się Ci tłumaczyć...
    > Konrad

    Wszyscy widzimy że ekspert (niestety już nie Expierd). Próbę ciśnieniową
    powietrzem będzie robił.

    --
    Darek