eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › ProGuard system - po co to?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2012-07-05 08:33:13
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Jul 2012 22:14:15 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> W zeszłym roku w Moto2 takie coś ktoś wymyślił po tym jak zdarzały się
    >> wypadki spowodowane tym, że podczas walki ramie w ramie jeden drugiemu
    >> klamke hamulca wciskał niechcący.
    >
    > Faktycznie potrzebne to mi w miescie. Cena fajna (tylko 300zl za sztuke) i
    > wrazie jak sie otre o puszke to mi hamulca nie wcisnie. Tylko jeszcze jedno
    > pytanie - przy uderzeniu o cos twardego obcina czy zgniata palce?

    W MotoGP używają takich samych i jeszcze nikt sobie nic nie obciął.
    http://bikerscafeblog.com/2012/01/29/2012-motogp-han
    dlebar-protection-mandatory-in-all-classes/
    Chociaż w zeszłym sezonie Lorenzo stracił kawałek palca po wywrotce, ale
    nie wiem czy wtedy jeździł diwajsem, czy nie.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 12. Data: 2012-07-05 15:58:13
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > W MotoGP używają takich samych i jeszcze nikt sobie nic nie obciął.

    Nie zwrocilem uwagi.

    Dziwi mnie to, bo musi byc na tyle mocne, zeby sie nie ugiac i nie wcisnac
    tej klamki, a jednoczesnie na tyle slabe, zeby nie uciac palca.

    A czy na ten problem z hamowaniem nie pomoglaby po prostu klamka na dwa
    palce? Czy po prostu zawodnicy zbytnio by sily po calym wyscigu nie mieli?
    (nie jezdze po torze, do hamowania zawsze uzywam tylko 2 palcow, stad moja
    konfuzja).


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


  • 13. Data: 2012-07-05 16:05:07
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 5 Jul 2012 15:58:13 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> W MotoGP używają takich samych i jeszcze nikt sobie nic nie obciął.
    >
    > Nie zwrocilem uwagi.
    >
    > Dziwi mnie to, bo musi byc na tyle mocne, zeby sie nie ugiac i nie wcisnac
    > tej klamki, a jednoczesnie na tyle slabe, zeby nie uciac palca.

    Myślę, że rozwiązują tam bardziej skomplikowane problemy niż ten i jakoś
    sobie poradzili :)

    > A czy na ten problem z hamowaniem nie pomoglaby po prostu klamka na dwa
    > palce? Czy po prostu zawodnicy zbytnio by sily po calym wyscigu nie mieli?
    > (nie jezdze po torze, do hamowania zawsze uzywam tylko 2 palcow, stad moja
    > konfuzja).

    Każdy zawodnik hamuje tak jak mu pasuje, jedni dwoma palcami inni całą
    dłonią. Przy takich incydentach jak się zdażały rodzaj klamki nie miał
    znaczenia i tak się wciskała.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 14. Data: 2012-07-05 16:14:57
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-04 22:14:15 +0200, "Ivam" <f...@p...fm> said:

    > Faktycznie potrzebne to mi w miescie. Cena fajna (tylko 300zl za sztuke)

    Raczej ~460 zł (aby nie plus vat?) za sztukę fikuśnie wygiętego
    aluminium i trochę plastiku plus śrubki - niebywała okazja ;-)

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 15. Data: 2012-07-05 16:45:58
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-05 16:14, de Fresz pisze:
    > On 2012-07-04 22:14:15 +0200, "Ivam" <f...@p...fm> said:
    >
    >> Faktycznie potrzebne to mi w miescie. Cena fajna (tylko 300zl za sztuke)
    >
    > Raczej ~460 zł (aby nie plus vat?) za sztukę fikuśnie wygiętego
    > aluminium i trochę plastiku plus śrubki - niebywała okazja ;-)
    >
    A ile dodatkowych punktów do lansu pod Mackiem,te 460 to pikuś:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem



  • 16. Data: 2012-07-05 17:24:30
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-05 16:05, Piotr Klimek pisze:
    > Każdy zawodnik hamuje tak jak mu pasuje, jedni dwoma palcami inni całą
    > dłonią. Przy takich incydentach jak się zdażały rodzaj klamki nie miał
    > znaczenia i tak się wciskała.


    Pomijajac ze oni raczej nie stosuja standardowych pomp hamulcowych
    montowanych oryginalnie w naszych tanich motocyklach.. Pompka Brembo
    ktorej uzywa Rossi kosztuje zdaje sie jedyne 4 tys jewro, plus tarcze,
    przewody, zawiasy - stoppie to pewnie nawet zrobilby naciskajac klamke
    malym palcem.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki
    Jog RR 50 LC (Lorenzo)


  • 17. Data: 2012-07-05 17:56:51
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > Myślę, że rozwiązują tam bardziej skomplikowane problemy niż ten i jakoś
    > sobie poradzili :)

    Jakie bardziej skomplikowane? Podnozki, lusterka czy kierunkowskazy? A moze
    zbiorniczki na plyn hamulcowy? Problemy to oni maja raczej stylistyczne niz
    materialowe.

    Znalazlem, ze te cale ochraniacze na klamki sa zrobione z kruchego siluminu
    (zeby pekl w razie wypadku), a czesc "aerodynamiczna" to prawdopodobnie
    wlokno szklane.

    > Przy takich incydentach jak się zdażały rodzaj klamki nie miał
    > znaczenia i tak się wciskała.

    Naprawde slabo ogladam, bo zwracam uwage na szorowanie lokciem o asfalt, ale
    zeby dwupalczasta klamka sama sie wcisnela podczas walki? Poza tym ten
    wynalazek wyglada jakby chronil sam koniuszek klamki.

    Jesli chodzi o Lorenzo to wyczytalem, ze po prostu klamka mu sie wbila do
    konca i przygniotla palca.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


  • 18. Data: 2012-07-05 17:57:41
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jt47h1$drc$...@i...gazeta.pl...
    > Raczej ~460 zł (aby nie plus vat?) za sztukę fikuśnie wygiętego aluminium
    > i trochę plastiku plus śrubki - niebywała okazja ;-)

    Raczej 370 (z vatem):
    http://www.sklep.motomaniax.pl/pl/p/PROGUARD-LEWY-CZ
    ARNY/676


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


  • 19. Data: 2012-07-05 18:23:38
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-05 17:57:41 +0200, "Ivam" <f...@p...fm> said:

    > Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:jt47h1$drc$...@i...gazeta.pl...
    >> Raczej ~460 zł (aby nie plus vat?) za sztukę fikuśnie wygiętego
    >> aluminium i trochę plastiku plus śrubki - niebywała okazja ;-)
    >
    > Raczej 370 (z vatem):
    > http://www.sklep.motomaniax.pl/pl/p/PROGUARD-LEWY-CZ
    ARNY/676

    No nie wierzę, wreszcie mamy coś taniej niż w zgniłej Hameryce! ;-)

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 20. Data: 2012-07-05 19:16:20
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 5 Jul 2012 17:56:51 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Myślę, że rozwiązują tam bardziej skomplikowane problemy niż ten i jakoś
    >> sobie poradzili :)
    >
    > Jakie bardziej skomplikowane? Podnozki, lusterka czy kierunkowskazy? A moze
    > zbiorniczki na plyn hamulcowy? Problemy to oni maja raczej stylistyczne niz
    > materialowe.

    Chodziło mi o to, że teamy MotoGP rozwiązują trudniejsze problemy takie
    jak ustawienia zawieszenia czy budowa silnika, więc nie sądzę żeby stworzenie
    takiego ochraniacza w sposób aby ochraniał jednocześnie nie ucinając
    palców przy szlifie był dla nich wyzwaniem.

    >> Przy takich incydentach jak się zdażały rodzaj klamki nie miał
    >> znaczenia i tak się wciskała.
    >
    > Naprawde slabo ogladam, bo zwracam uwage na szorowanie lokciem o asfalt, ale
    > zeby dwupalczasta klamka sama sie wcisnela podczas walki? Poza tym ten
    > wynalazek wyglada jakby chronil sam koniuszek klamki.

    Nie mogę teraz na szybko znaleźć filmu poglądowego, więc musisz uwierzyć
    mi na słowo :) Zdaje się, że wymyślił to team Toniego Eliasa w 2010 roku,
    po tym jak własnie w taki sposób się wywalił.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: