  • Data: 2012-07-05 19:16:20
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Thu, 5 Jul 2012 17:56:51 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jakie bardziej skomplikowane? Podnozki, lusterka czy kierunkowskazy? A moze
    > zbiorniczki na plyn hamulcowy? Problemy to oni maja raczej stylistyczne niz
    > materialowe.

    Chodziło mi o to, że teamy MotoGP rozwiązują trudniejsze problemy takie
    jak ustawienia zawieszenia czy budowa silnika, więc nie sądzę żeby stworzenie
    takiego ochraniacza w sposób aby ochraniał jednocześnie nie ucinając
    palców przy szlifie był dla nich wyzwaniem.

    > Naprawde slabo ogladam, bo zwracam uwage na szorowanie lokciem o asfalt, ale
    > zeby dwupalczasta klamka sama sie wcisnela podczas walki? Poza tym ten
    > wynalazek wyglada jakby chronil sam koniuszek klamki.

    Nie mogę teraz na szybko znaleźć filmu poglądowego, więc musisz uwierzyć
    mi na słowo :) Zdaje się, że wymyślił to team Toniego Eliasa w 2010 roku,
    po tym jak własnie w taki sposób się wywalił.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/