  • 151. Data: 2012-08-19 23:43:35
    Temat: Re: Pro?ba pilna o ocen? zestawu
    Od: micz <m...@g...com>

    Jeśli chodzi o plomby Gral.pl potwierdził mi dwukrotnie, że plomby zrywać mogę, co
    też uczyniłem od razu.

    Co do samego zestawu - na razie żadnych większych smutków. Ale kilka pierdółek owszem
    odnośnie płyty głównej:

    1. Trochę jednak mało portów SATA. To niby prosty problem, ale można o tym zapomnieć
    gdy się tnie koszty. Mam 2 HDD, 1 SSD, 1 CD-ROM, co daje zajęte 4 porty. Zostają mi
    dwa porty jedynie i jeśli chce się w przyszłości zrobić jeszcze jedną macież na
    przykład + dodać eSata to już dupa
    2. brak wyjścia eSata z płyty głównej na tyłach. CO oznacza, że trzeba użyć jednego z
    portów SATA, a tych jest - jak wspomniałem wyżej - troszkuj mało.
    3. Jednak mało portów USB również :(

    Także - dla wszystkich, którzy też kombinują nowy zestaw - nie oszczędzajcie tych
    paru stów na płycie gł., bo to się potem i tak skończy wydawaniem pieniędzy (karty
    rozszerzeń dla SATA, Firewire), a będzie większy tłok będzie w obudowie. Gdybym dodał
    3 stówki do płyty, kupiłbym coś znacznie bardziej wszechstronnego i miałbym święty
    spokój. Ech... :/

    Z plusów muszę wymienić akustykę - jest niemal bezgłośnie. Naprawdę. W porównaniu z
    moim poprzednim e6600, lub Phenomie 940 to boxowy wiatraczek w i3770 jest poprostu
    niesłyszalny. Zasilacz także bynajmniej się nie wybija.

    CHyba tyle z pierwszych wrażeń. Jeśli będę miał chwilę może pokuszę się o jakieś
    benchmarki, tylko powiedzcie, które by was interesowały, bo nie robiłem tego nigdy.

    Dzięki Wam wszystkim raz jeszcze za pomoc - było mi o wiele wiele łatwiej podejmować
    te wszystkie decyzje.

  • 152. Data: 2012-08-20 01:06:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-19 23:43, micz pisze:

> [...]
    z portów SATA, a tych jest - jak wspomniałem wyżej - troszkuj mało.

    Najbardziej potrzebne są porty USB z przodu, u siebie chciałem mieć
    4xUSB3.0 na "froncie" długo szukałem płyty która będzie to miała, drugim
    kryterium był wybór płyty z co najmniej 4 sztukami SATA 6Gbit, to też
    powodowało problemy ze znalezieniem płyty i podstawowy parametr to
    Socket 1155 na chipsecie Z77 - wybrałem płytę GA-Z77X-UD5H

> [...]
    moim poprzednim e6600, lub Phenomie 940 to boxowy wiatraczek w i3770 jest poprostu
    niesłyszalny. Zasilacz także bynajmniej się nie wybija.

    Ciekaw jestem jak będzie pracował u mnie i7 2600k na boxowym - płyta
    będzie w poniedziałek.

    > CHyba tyle z pierwszych wrażeń. Jeśli będę miał chwilę może pokuszę się o jakieś
    benchmarki, tylko powiedzcie, które by was interesowały, bo nie robiłem tego nigdy.

    Może superpi? ;-)