  • 11. Data: 2009-05-10 20:53:12
    Temat: Re: Prepaidy i billing ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jan" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:gu7cat$l68$1@news.onet.pl...

    > Mam TT.
    >
    > No własnie .Jak to jest ze do Ery i na stacjonarne pokazuje 0,00zł w
    > bilingu ? Czy to 0,00zł to sa minuty odejmowane z Erajednostek?
    ta

    > Przed chwila zadzwoniłem do siebie na stacjonarny i odczekałem chwile i
    > nic mi nie potraciło z Erajednostek. Moze w niedziele nie pobiera?
    > Wytłumaczcie jak to jest .

    nie bój, pobiorą

  • 12. Data: 2009-05-11 05:08:21
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a):

    > Mniej więcej. Poza tym żaden wirtualny też nie ma

    Mova ma, stąd powyższe jest nieprawdziwe.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 13. Data: 2009-05-11 07:28:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    wiadomości news:gu6l58$55c$1@inews.gazeta.pl...

    > Orąż.

    Ale jego jest kiepski - nie uwzglednia pakietow itp.

    J.

  • 14. Data: 2009-05-11 19:20:49
    Od: j...@w...pl

    > Mova ma, stąd powyższe jest nieprawdziwe.

    a jak jest z heyah?

  • 15. Data: 2009-05-11 19:31:57
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > a jak jest z heyah?

    Znakomicie. Ma, na b. dobrym poziomie i rozlicza wszystko.

  • 16. Data: 2009-05-11 19:43:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Dominik & Co wrote:

    > Mova ma, stąd powyższe jest nieprawdziwe.

    Faktycznie, zapomniałem że Mova z własnym systemem bilingowym
    przyjechała ;-)

    M.

  • 17. Data: 2009-05-12 08:31:25
    Od: j...@w...pl

    > Znakomicie. Ma, na b. dobrym poziomie i rozlicza wszystko.

    a wracając do wcześniejszych informacji czyli:
    tak-tak,play,orange też rozliczają wszystko?

  • 18. Data: 2009-05-14 23:00:06
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > a wracając do wcześniejszych informacji czyli:
    > tak-tak,play,orange też rozliczają wszystko?

    TT rozlicza tylko konto główne, czyli złotówki.

    --
    Grzexs