  • 1. Data: 2010-02-26 13:03:33
    Temat: Prepaid na mix - co sie opłaca?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Witam.

    Używam telefonu prepaid od paru ładnych lat (Idea-->Orange). Nie
    odpowiadają mi stawki za połączenia, sms-y, szybkość wygasania
    doładowania (w przypadku nie wykorzystania w danym czasie) oraz
    blokowanie środków.
    Jaką opcje przejścia na mix proponujecie z opcją zachowania
    dotychczasowego numeru i zmiana aparatu komórkowego (oczywiście w
    promocji)? ;) Na co przejść Waszym zdaniem?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-02-26 16:00:25
    Temat: Re: Prepaid na mix - co sie opłaca?
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 26 Lut, 14:03, OMSON <o...@o...pl> wrote:

    >Na co przejść Waszym zdaniem?

    Gadu er
    Play fresh
    Mbank promo 19groszy

    Rzucanie się na x-lat w miksy dla słuchawki wartej na rynku 200-350zł
    to głupota.

  • 3. Data: 2010-02-26 17:18:16
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    OMSON pisze:
    > Witam.
    >
    > Używam telefonu prepaid od paru ładnych lat (Idea-->Orange). Nie
    > odpowiadają mi stawki za połączenia,
    0.006zł z minute? do or/st?
    > sms-y, szybkość wygasania
    > doładowania (w przypadku nie wykorzystania w danym czasie) oraz
    > blokowanie środków.
    telefon z mbanku albo Play. Moim zdniem zadnych miksów.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-02-26 17:47:53
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ToMasz" news:hm8u2i$6ts$1@news.interia.pl

    > telefon z mbanku albo Play. Moim zdniem zadnych miksów.

    otóż to.
    A jeżeli nowy aparat to popolować na promocje w saturnie, mediamarkt,
    eurortvagd czy innych sklepach naziemnych czy internetowych.

    Jeżeli mixowiec klapnie sobie z kalkulatorkiem w rączce zobaczy, że aparat,
    który dostaje w ofercie jest cholernie drogi.

  • 5. Data: 2010-02-26 19:28:37
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    W dniu 2010-02-26 17:00, raz-dwa-trzy pisze:

    > Mbank promo 19groszy

    Myślałem o tym, posiadam konto w mBanku.

    > Rzucanie się na x-lat w miksy dla słuchawki wartej na rynku 200-350zł
    > to głupota.

    Racja. Dzięki za porady.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Dzięki wszystkim za porady.

  • 6. Data: 2010-02-27 09:47:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "OMSON" news:hm97cf$8hc$1@news.onet.pl

    > Racja. Dzięki za porady.

    :)

    > P.S. Dzięki wszystkim za porady.

    :)

    Przejrzałeś (z pomocą innych) na oczy - to się bardzo chwali.
    Teraz przed tobą najtrudniejsze zadanie - wypatrzenie sobie odpowiedniego
    aparatu w sklepie naziemnym czy internetowym i jego zakup.
    Wybór operatora/oferty prepaid to już pikuś :)