  • 1. Data: 2009-10-05 04:45:16
    Temat: Prenumerata Elektora
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czy można jakoś w Polsce zaprenumerować Elektora? Znacie jakiegoś
    dostawcę? Na samej stronie Elektora nie mogę znaleźć prenumeraty,
    tylko zakup pojedynczych sztuk.
    A może ktoś z Was zamawiał prenumeratę tego pisma?

  • 2. Data: 2009-10-05 08:07:16
    Temat: Re: Prenumerata Elektora
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    slawek7 schrieb:
    > Czy można jakoś w Polsce zaprenumerować Elektora? Znacie jakiegoś
    > dostawcę? Na samej stronie Elektora nie mogę znaleźć prenumeraty,
    > tylko zakup pojedynczych sztuk.
    > A może ktoś z Was zamawiał prenumeratę tego pisma?

    Można, też przez internet. Musisz się najpierw zdecydować na język,
    potem idziesz na odpowiednią stronę Elektora i zamawiasz. W zależności
    od tego, czy chcesz mieć go szybko, czy możesz czekać musisz ewentualnie
    dopłacić za przesyłkę ekspresową. Ja mam prenumeratę, ale to ciebie i
    tak specjalnie nie interesuje, bo nie mieszkam w Polsce.

    Waldek