  • 21. Data: 2019-10-31 10:34:26
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-30 o 21:39, J.F. pisze:
> [...]
    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

    > Zacznie od podniesienia mandatow.
    > Chyba, zeby tak zorganizowac oddolny protest w szeregach PiS :-)

    Stawki mandatów są żałośnie niskie.

  • 22. Data: 2019-10-31 10:56:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach, przykładowo
    Skandynawii).
    Np. w liczbie dniówek.

    -----

  • 23. Data: 2019-10-31 11:35:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda tylko że nikt nie wyłapuje, jak ten niemiec pieszych nie potrafiących zachować
    się przy przejsciu. Gumowanie nie jest teraz w modzie ale za nieprawidłowe zachowanie
    przy wchodzeniu na jezdnie i przechodzeniu przez nią też powinni karac.

  • 24. Data: 2019-10-31 11:37:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mandat liczony od dochodu to jest jakiś pomysł. Dolozyl bym jeszcze na wzór Francji
    konfiskate pojazdu za więcej niż 50/h. Z tym że w terenie zabudowanym za więcej niż
    20/h.

  • 25. Data: 2019-10-31 15:15:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2019 o 10:33, tck pisze:

    > no tak, wszystko przez niskie mandaty policja jest bezradna...
    > a jak oglądam jakieś uwaga pirat albo podobne to zdecydowana większość
    > propozycji mandatowych jest z dolnej półki

    Przede wszystkim to policja nie daje zwykle żadnych mandatów...

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-10-31 15:21:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-31 o 10:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach,
    > przykładowo Skandynawii).
    > Np. w liczbie dniówek.
    >

    > -----

    Niech sobie będą od dochodu, ale na początek - płaca minimalna wzrosła
    jakieś 400% w ciągu paru lat, a stawki mandatów nie drgnęły. Osobna
    sprawa, że trzeba bardzo się starać i jeszcze zarazem mieć gruby
    niefart, żeby w ogóle dostać mandat. Policja nie reaguje nawet gdy "na
    oczach radiowozu" ktoś przejeżdża na czerwonym + grubo powyżej
    dozwolonej prędkości. Młotocykliści nie muszą się w ogóle przejmować
    przepisami - do nich nawet nie próbują machać lizakiem, bo po co się
    wygłupiać? Podobnie pasjonaci mocy w rasowanych rajdówkach z wydechami
    bez tłumików - tych też radiowozy starają się unikać.

  • 27. Data: 2019-10-31 15:58:00
    Temat: Re: Premier.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 09:20, BronkL pisze:
    > Policja to robi w celu zmniejszenia ilości zabitych i rannych
    > w wypadkach.

    Twierdzisz, że policjanci teraz mają moc wskrzeszania zabitych i
    uzdrawiania rannych?

    Chłopczyku weź przeczytaj co napisałeś, bo bardziej debilnego tekstu to
    jeszcze nie czytałem, a twoje chamstwo jednoznacznie określa, że
    normalny to ty nie jesteś.

  • 28. Data: 2019-10-31 16:14:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    On 2019-10-30 21:00, p...@g...com wrote:

    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

    >Ciekawe, czy jest na tyle mocny, aby zrobić porządek z Antonim? :-D
    >No i w zasadzie z Beatą też. :-D

    Jest - oboje odstawil na boczny tor.
    Tzn Antoniego to jeszcze nie wiadomo :-)

    Poza tym Antoni swoje lata ma i niekoniecznie mu na wysokich
    stanowiskach zalezy ... wystarczy przewodniczacy Komisji :-)

    J.

  • 29. Data: 2019-10-31 16:15:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >I niech koszą i jebią debili na przejściach zamiast sobie urządzać
    >"dmuchańce".

    >Wczoraj myślałem, że kurwizny dostanę. Z podwórka nie mogłem wyjechać
    >autem, bo pojebańcy pod moim domem sobie urządzili zasadzkę z
    >dmuchańcami i zablokowali całe skrzyżowanie oraz drogi do tego
    >skrzyżowania.

    >Nie dość, że korek bo droga jest przebudowywana i ruch się odbywa
    >jedną połówką jezdni to jeszcze dwoma radiowozami zastawili wjazd na
    >polną drogę, którą spora część mieszkańców objeżdża korki.

    A skarge napisales ?
    Do komendanta, ministra i gazety ?

    J.

  • 30. Data: 2019-10-31 16:16:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mandat liczony od dochodu to jest jakiś pomysł. Dolozyl bym jeszcze na wzór Francji
    konfiskate pojazdu za więcej niż 50/h. Z tym że w terenie zabudowanym za więcej niż
    20/h.

    A debila jadącego 130km/h w terenie zabudowanym gdzie obowiązuje do
    50km/h wynosiłeś na ołtarze i jeszcze namawiałeś, żeby trąbił na
    pieszych zanim się zbliżą do przejścia.