  • 1. Data: 2016-01-05 22:39:07
    Temat: Precyzyjna ściagaczka izolacji
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam taką zabawkę:

    http://obrazki.elektroda.net/91_1262038114.jpg

    Niestety, chciałbym żeby sciągała izolacje z kynaru. I nie sciaga,
    szczęki zgniatają kynar i często urywają izolację z drutem.

    No więc potrzebuje precyzyjną ściagaczkę izolacji ktora poradzi sobie z
    drutem grubości włosa. Czy ktoś może używa i może polecić jakiś model
    albo przynajmniej typ? Ważne, że izolacja musi być przytrzymywana, to
    niezbedne przy pracy z kynarem. Sztuczka z dwoma żyletkami na linijce
    się nie sprawdza ;)

  • 2. Data: 2016-01-05 23:02:17
    Temat: Re: Precyzyjna ściagaczka izolacji
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Czy ktoś może używa i może polecić jakiś model
    Mam takie
    http://www.profitechnik.pl/files/foto_add_big/FZd_31
    45.jpg
    Jak nóż był nowy to nie było problemów.

    Wiele lat temu na praktykach w Teletrze mieliśmy podobne, z tym, że nóż
    składał się z wielu ruchomych ostrzy, które podczas zamykania
    równomiernie otaczały i nacinały izolację.
    Działały 100 na 100.

    Robert

  • 3. Data: 2016-01-05 23:23:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

> [...]
    > przytrzymywana, to niezbedne przy pracy z kynarem. Sztuczka z
    > dwoma żyletkami na linijce się nie sprawdza ;)

    Mam taką ściągaczkę. Jest bardzo precyzyjna.

    http://piterpro.private.pl/img/sciagacz01.jpg
    http://piterpro.private.pl/img/sciagacz02.jpg

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-01-05 23:33:04
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    > No więc potrzebuje precyzyjną ściagaczkę izolacji ktora poradzi sobie z
    > drutem grubości włosa. Czy ktoś może używa i może polecić jakiś model
    > albo przynajmniej typ?

    W robocie do kynarów używają czegoś takiego:
    http://www.tme.eu/pl/details/ck-3755-1/sciagacze-izo
    lacji/carl-kammerling/t3755-018/
    Z wyglądu wręcz identyczne (za wyjątkiem kolorów), ale jak pytałem to
    mówili, że to specjalnie do kynarów, a nie światłowodów... :)
    Mogę sprawdzić model. Sprawdza się, nie uszkadza drutu.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 5. Data: 2016-01-05 23:40:41
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-01-05 o 23:23, PiteR pisze:

    > Mam taką ściągaczkę. Jest bardzo precyzyjna.
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/sciagacz01.jpg
    > http://piterpro.private.pl/img/sciagacz02.jpg

    Tylko, czy aby do ściągania ;-)

    http://www.narzedzianonstop.pl/elektryka/elektryczne
    /p,szczypce-do-ciecia-przewodow-do-6mm-160mm-proline
    -28316,33457.html

  • 6. Data: 2016-01-05 23:50:11
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    > albo przynajmniej typ? Ważne, że izolacja musi być przytrzymywana, to
    > niezbedne przy pracy z kynarem. Sztuczka z dwoma żyletkami na linijce

    Mam coś takiego tylko z tyłu za szczękami jest regulacja grubości, jak
    odpowiednio ustawię to nie przecina drutu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-01-06 00:21:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.01.2016 o 23:33, Dykus pisze:
> [...]
    > mówili, że to specjalnie do kynarów, a nie światłowodów... :)
    > Mogę sprawdzić model. Sprawdza się, nie uszkadza drutu.

    Pewnie te na dole strony:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/narzedzia-do-sciagania-
    izolacji_112740/

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2016-01-06 01:25:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze tak:

    > Tylko, czy aby do ściągania ;-)
    >
    > http://www.narzedzianonstop.pl/elektryka/elektryczne
    /p,szczypce-do-
    > ciecia-przewodow-do-6mm-160mm-proline-28316,33457.ht
    ml

    Nie psuj pranka. Specjalnie wrzuciłem na swoje www żeby ukryć nazwę
    szczypce-do-ciecia w linku :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-01-06 11:22:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-05 23:23, PiteR wrote:
    > Mam taką ściągaczkę. Jest bardzo precyzyjna.
    > http://piterpro.private.pl/img/sciagacz01.jpg

    Ty się smiejesz a ja używałem jakiś czas tego:

    http://photolink.allegroimg.pl/20252836/5888101804/0
    /oryginal

    I jest zaskakująco wygodna do wszystkiego. Niestety kynar wychodzi 2 na
    3 razy.

  • 10. Data: 2016-01-06 11:26:52
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Mam taką zabawkę:
    >
    > http://obrazki.elektroda.net/91_1262038114.jpg

    Mam identyczną, świetna... była, ale się sp***ła, z powodu niskiej
    temperatury (zapewne) pękł plastik, i spod niego wystrzeliła sprężynka.
    Czy ktoś wie, gdzie można kupić ten typ dokładnie?

> [...]
    > szczęki zgniatają kynar i często urywają izolację z drutem.
    >
    > No więc potrzebuje precyzyjną ściagaczkę izolacji ktora poradzi sobie

    A próbowałeś przed "oprawianiem" przewodu - ogrzać go w kubku z gorącą
    wodą? Zazwyczaj to pomaga...

    > izolacja musi być
    > przytrzymywana, to niezbedne przy pracy z kynarem. Sztuczka
    > z dwoma żyletkami na linijce się nie sprawdza ;)

    Z żyletkami? Czego to ludzie nie wymyślą. Chyba z głodu!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!